Google AdWords oglasi se mogu prikazivati na određenoj lokaciji, kao što su države, gradovi, teritorije, pa i radijus oko neke lokacije. Google to omogućava tako što prati korisničku IP adresu, lokaciju uređaja ili interesovanja koja je korisnik pokazao za određenu lokaciju, npr. pretraživanjem lokacije na pretraživaču ili Google Maps, korišćenjem domena specifičnih za tu lokaciju.
Lokacijsko targetiranje (ili geotargeting) oglasa je jedna od osnovnih strategija sa kojima svoje Google AdWords oglase prikazujemo što relevantnijoj grupi korisnika.
Ipak, iako izgleda poprilično jednostavno, lokacijsko targetiranje nudi mnoge napredne opcije. Za preduzeća i brendove do kojih se može doći pešaka (npr. restorani) ili čija je blizina važna (npr. rabljeni automobili) ili koja vrše dostavu (web shopovi koji dostavljaju samo u određene države), lokacijsko targetiranje je opcija oko koje se mora vrteti cela njihova kampanja.
Koje konkretne prednosti donosi prikazivanje AdWords oglasa samo na određenoj lokaciji?
Sa geotargetingom se budžet ne troši na nerelevantne klikove korisnika koji se nalaze van dostupne lokacije pa se povećavaju šanse da će korisnici koji kliknu na oglas zaistinu moći da kupe i prrime proizvod ili uslugu.
Ako pratite sledeće savete za lokacijsko ciljanje publike, iskoristiićete maksimum svog budžeta i povećati efikasnost celokupne AdWords kampanje: