Key Performance Indicators, (KPI) predstavljaju Ključne pokazatelje uspešnosti poslovanja. Reč je o grupi metrika prema kojima ćete ocenjivati uspešnost vaših digitalnih kampanja. KPI-eve je potrebno odrediti, postaviti i pratiti.
KPI-evi moraju biti merljivi, pouzdani, relevantni, specifični i uporedivi. Osnovni zadatak KPI je da firma dostigne zacrtane ciljeve, odnosno da se bilo kakva odstupanja primete na vreme i uspešno planiraju i poduzmu adekvatne aktivnosti.
Koliko KPI-eva trebate imati zavisi o specifičnostima vašeg poslovanja i vašim ciljevima. Neki od najčešćih KPI-eva u digitalnom marketingu su:
Return on Investment (povrat ulaganja)
Conversion Rate (postotak konverzije)
Cost per Lead (cena po kontaktu/potencijalnom korisniku)
Revenue per Lead (prihod po leadu)
% prodaje od digitalnog marketing
Arbona Club prijava
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Arbona blogovi
Cheatsheet
Arbona e-knjiga
Arbona Podcast
Arbona event
Arbona doručak
Konsultacije
Arbona biblioteka
"Digitalni svemir"
-20% popusta na Arbona akademiju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!