Pošto mala preduzeća nemaju vremena i resursa za svoje AdWords kampanje, a rešavanje pitanja neodobrenih oglasa uzima uistinu mnogo vremena, u nastavku navodimo
, a ako je pak reč o pauziranom oglasu koji je neodobren, njegovo brisanje jednostavno rešava ovaj problem.
Ovo su najčešći razlozi zašto AdWords oglasi nisu odobreni kao i saveti kako da ih rešite:
1)
Tema AdWords oglasa nije u skladu s Googleovim pravilima - potrebno je izbegavati sadržaj za odrasle, kockanje, krivotvorenje, opasne proizvode (kao vatromet) i uvredljivi sadržaj.
2)
Oglasi spominju zaštićeni sadržaj - ako drugo preduzeće ili brend ima copyright na određene ključne reči, one ne smeju da se koristite eu oglasima. Potrebno je da pronađete sinonime za te ključne reči.
3)
Uključen je broj telefona u tekst oglasa - Google ne odobrava oglase sa brojem telefona u tekstu, ali njega je moguće da uključite u proširenje oglasa (ad extensions) što će pozitivno uticati na Quality Score i CPC.
4)
Oglas tvrdi da je proizvod ili usluga najbolja na tržištu, #1 odabir ili sl. - ovakav tekst nije dozvoljen u oglasima jedino ako ga nije potvrdila treća strana. Umesto toga odlično je koristiti drugačiji tekst, npr. "Kupci nas obožavaju".
5)
Tekst oglasa je predugačak - dužina naslova je ograničena na 25 znakova, dok su opis i URL oglasa ograničeni na 35 znakova. Jedini izuzetak jeste kod oglasa u državama koje imaju dugačke reči kao što su npr. Rusija i Kazahstan. Kako bi se izbegli problemi sa predugačkim naslovima, opisima i URL-om, neophodno je da budu što kraći i jasniji i da istaknu poentu oglasa.
6)
Oglas sadrži reči napisane velikim slovima - Google ne dozvoljava uppercase reči u oglasima, a jedini je izuzetak kada se spominje promocijski kod (npr. 20% popusta - iskoristi kod: ARB217).
7)
Oglas sadrži tekst sa pozivom na klik - svaki oglas koji sadrži tekst "Klikni ovde!" biće označen kao neodobren. Potrebno je koristiti drugačiji call-to-action (CTA) kao što je npr. "Saznaj više!".
8)
Oglas sadrži previše uzvičnika - Google dozvoljava samo jedan uzvičnik po oglasu, dok su u naslovima u potpunostima zabranjeni.
9)
Root domen je drugačiji od prikazanog URL-a i destination URL-a - Google-ova pravila zahtevaju da root domen bude jednak onom koji se prikazuje. Root mora da bude konzistentan.