Digitalno oglašavanje u Srbiji raste više od evropskog proseka
Digitalno oglašavanje u Evropi nastavlja svoj neverovatan rast uprkos ekonomskim izazovima. Prema IAB Europe AdEx Benchmark izveštaju za 2023. godinu, evropsko tržište digitalnog oglašavanja zabeležilo je rast od 11.1%. U Srbiji se očekuje još veći rast ove godine, što pokazuje da srpsko tržište prati evropske trendove i pruža velike mogućnosti u digitalnom oglašavanju.
Izvor: IAB Europe AdEx Benchmark 2023
Izvor: IAB Europe AdEx Benchmark 2023
Poboljšanje kamatnih stopa i ekonomska stabilizacija doprineli su rastu poverenja oglašivača za ulaganje u digitalno oglašavanje. Ovaj trend je vidljiv i na srpskom tržištu, gde su oglašivači sve spremniji da ulože u digitalne kanale.
Izvor: IAB Europe AdEx Benchmark 2023
Digitalno oglašavanje u Srbiji je u naletu. Ovo je pravo vreme za kompanije da povećaju svoja ulaganja u digitalne kanale. Ulaganjem u različite digitalne formate, poput display, search i social oglašavanja, možete osigurati veći domet i angažman svojih ciljanih korisnika. Uspeh u digitalnom oglašavanju leži u prilagodljivosti i inovaciji, zato budite otvoreni za nove formate i strategije.
Za dodatne savete i pomoć u implementaciji digitalnih kampanja, slobodno nas kontaktirajte.
Rast Digitalnog Oglašavanja
Evropsko tržište digitalnog oglašavanja zabeležilo je impresivan rast od 11.1% u 2023. godini. Ovaj rast je postignut uprkos ekonomskim izazovima, uključujući visoke kamatne stope i inflaciju.Izvor: IAB Europe AdEx Benchmark 2023
Tržišni Potencijal u Srbiji
Srbija je druga zemlja po redu, odmah iza Turske, koja je zabeležila najveći rast u digitalnom oglašavanju u 2023. godini, čak 27,6% što je najviše u Evropi, ukoliko ne računamo apsolutno neverovatnu brojku koja nam stiže u vezi turskog tržišta, primarno zbog visoke stope inflacije u toj državi. Takođe očekuje se dodatan rast i u 2024. godini, što je iznad evropskog proseka i pokazuje veliki potencijal za digitalne kampanje i usluge.Izvor: IAB Europe AdEx Benchmark 2023
Poboljšanje kamatnih stopa i ekonomska stabilizacija doprineli su rastu poverenja oglašivača za ulaganje u digitalno oglašavanje. Ovaj trend je vidljiv i na srpskom tržištu, gde su oglašivači sve spremniji da ulože u digitalne kanale.
Nove digitalne mogućnosti
Jedan od najbrže rastućih formata u digitalnom oglašavanju je audio oglašavanje. Audio formati, uključujući podcastove i streaming usluge, zabeležili su značajan rast. Naravno display, search i social oglašavanje dominiraju u potrošnji na digitalne kanale.Izvor: IAB Europe AdEx Benchmark 2023
Digitalno oglašavanje u Srbiji je u naletu. Ovo je pravo vreme za kompanije da povećaju svoja ulaganja u digitalne kanale. Ulaganjem u različite digitalne formate, poput display, search i social oglašavanja, možete osigurati veći domet i angažman svojih ciljanih korisnika. Uspeh u digitalnom oglašavanju leži u prilagodljivosti i inovaciji, zato budite otvoreni za nove formate i strategije.
Za dodatne savete i pomoć u implementaciji digitalnih kampanja, slobodno nas kontaktirajte.
Blog meni
Online (digitalni) marketing - zadnji postovi