Vaša kontakt osoba

Zorana
info@arbona.rs
+381 66 802 0558

Da li postoji ograničenje za broj ključnih reči na koje možemo da se oglašavamo?

Ključne reči su najbitnija stavka za SEO, a za Internet reklamiranje one su jednako tako važne kako bi klijent jednostavnije i brže došao do proizvoda ili usluge koja ga zanima. Postavljanjem kvalitetnih ključnih reči na AdWords kampanju osigurava se veća posećenost, automatski i zarada na proizvodima ili uslugama za koje je oglas namenjen. Važno je da odaberete tražene ključne reči kojima je konkurencija mala, a cena takođe ne previsoka za jedan klik. Naravno cena klika zavisi od konkurencije za tu ključnu reč.

Ograničenja za broj ključnih reči nema, ali što ih je više postavljenih to će biti veća šansa da neko klikne na oglas. Internet pretraživači vaš oglas postavljaju u zavisnosti od toga koje se reči upisuju. Kako bi bilo jednostavnije i lakše odabrati kvalitetne ključne reči, Google ima alat za planiranje koji prikazuje razne istorijske statističke podatke sa idejama za ključne reče i grupe oglasa, poput prosečnog broja mesečnog pretraživanja. Nakon što korisnik unese sve ključne reči odabrane uz pomoć Keyword plannera, statistički podaci i predviđanja prikazuju se na grafikonu i tablici sa stupcima, tako da se u svakom trenutku sve može pregledati i napraviti analiza. Ukoliko neka od ključnih reči loše stoji, ona se u svakom trenutku može promeniti.

Prilikom odabira ključnih reči za internet reklamiranje obratite pažnju na kvalitet, a ne kvantitet odnosno broj postavljenih reči. Relevantne reči verovatno će dati bolje rezultate od ključnih reči sa većim opsegom pretraživanja ili velikom konkurencijom.

Oglašavanje na Internetu je sve rašireniji i popularniji oblik oglašavanja, a ukoliko želite da napravite kvalitetan oglas potrebno je pažljivo odabrati ključne reči prema kojima će i oglas biti prikazan potencijalnim klijentima. Nije važno koliko će reči biti postavljeno, bitno je da su one zanimljive kupcima, odnosno da dobro predstavljaju proizvod ili uslugu.
Blog meni
Kategorije
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge