Kako da kontrolišete troškove Adwords oglasa?
Troškove AdWords oglasa možete sami da kontrolišete jer vam AdWords omogućava nadzor troškova reklamiranja. Kako kontrolisati troškove AdWords oglasa? Naime, sami odlučujete koliko ćete potrošiti na AdWords reklamiranje,prilikom kreiranja kampanje postavljate dnevni proračun i birate kako ćete potrošiti novac i u svakom trenutku možete da promenite iznos koji želite da trošite.
Međutim, vaša reklama mora biti konkurentna, odnosno svaki put kada neko na Googlu pretražuje tada AdWords pokreće licitaciju na osnovu koje se utvrdi koji će se oglasi prikazati na stranici i na kom mestu. Zato je bitno da strategiju licitiranja postavite na osnovu ciljeva, odnosno da li su vam cilj klikovi, konverzije ili prikazivanja. Ukoliko su vaš cilj klikovi na oglase, to je CPC licitacija ili cena po kliku, ta metoda se preporučuje kada se želi privući saobraćaj na web sajt. Međutim, ako je prikazivanje oglasa vaš cilj tada je preporuka CPM licitacija ili cena po pojavljivanju. Tu metodu možete koristiti samo na prikazivačkoj mreži. I poslednja opcija, ako su konverzije vaš cilj tada ćete se usmeriti na cenu po kupovini ili CPA licitaciju.
Kada postavite maksimalnu CPC licitaciju treba da znate da iznos koji se naplaćuje po kliku na oglas može da iznosi i manje od postavljenog maksimuma, odnosno cena klika u svakoj dražbi može biti drugačija. Postavljanje dnevnog proračuna koji planirate izdvojiti za svaku kampanju način je kako dakontrolišete troškove AdWords oglasa.
Međutim, vaša reklama mora biti konkurentna, odnosno svaki put kada neko na Googlu pretražuje tada AdWords pokreće licitaciju na osnovu koje se utvrdi koji će se oglasi prikazati na stranici i na kom mestu. Zato je bitno da strategiju licitiranja postavite na osnovu ciljeva, odnosno da li su vam cilj klikovi, konverzije ili prikazivanja. Ukoliko su vaš cilj klikovi na oglase, to je CPC licitacija ili cena po kliku, ta metoda se preporučuje kada se želi privući saobraćaj na web sajt. Međutim, ako je prikazivanje oglasa vaš cilj tada je preporuka CPM licitacija ili cena po pojavljivanju. Tu metodu možete koristiti samo na prikazivačkoj mreži. I poslednja opcija, ako su konverzije vaš cilj tada ćete se usmeriti na cenu po kupovini ili CPA licitaciju.
Kada postavite maksimalnu CPC licitaciju treba da znate da iznos koji se naplaćuje po kliku na oglas može da iznosi i manje od postavljenog maksimuma, odnosno cena klika u svakoj dražbi može biti drugačija. Postavljanje dnevnog proračuna koji planirate izdvojiti za svaku kampanju način je kako dakontrolišete troškove AdWords oglasa.
Blog meni
Google Ads - zadnji postovi