Arbona koristi kolačiće kako bi vam osigurala personalizovano i kvalitetno iskustvo na stranici, bez prikupljanja vaših ličnih podataka. Prihvatite kolačiće ili pročitajte više informacija.
Zatražite ponudu

Strategije pri mobilnom oglašavanju u AdWordsu

Objavljeno 29.8.2014. 14:09:20

Pretraživanje putem mobilnih uređaja eksponencijalno raste poslednjih nekoliko godina pa je mobilno oglašavanje postalo bitan deo u Internet marketingu. Mobilno oglašavanje  na tržištu značajno je teže voditi i kontrolisati nego obične AdWords kampanje. Oglašivači bez jasne mobilne strategije oglašavanja naići će na mnoge probleme i neće uspeti da ispune svoj cilj. U nastavku su saveti na koji način treba da vodite kampanju za mobilne uređaje i opcije na koje treba da obratite pažnju kako bi se vaša kampanja izvela što bolje.

Koristite licitacije namenjene za mobilne uređaje

Cene mobilnih licitacija porasle su za 150% od 2012. godine i nastavljaju sa rastom, ali još uvek su niže u odnosu na pretraživanja na računarima, stoga treba iskoristiti taj potencijal dok su cene relativno niske. Oglašivači mogu da kontrolišu mobilne licitacije svojih ključnih reči i to na nivou grupe ili kampanje. Da biste to mogli morate da idete na „Settings“ i zatim „Devices“. Ovde možete da snizite ili povećate svoje licitacije na računarima, tabletima i mobilnim uređajima.

Koristite oglase za mobilne uređaje

Možete da kreirate oglase koji su namenjeni samo za mobilne uređaje i koji se prikazuju samo na njima. Ovu opciju dobro je iskoristiti jer za sada malo njih to koristi, zbog toga se možete istaći u odnosu na konkurenciju. Najbolji mobilni oglasi uključuju:
  • mobilni oglas dovodi korisnika na mobilnu odredišnu stranicu (stranica koja ima responsive dizajn)
  • sadržaj na stranici je kratak i jezgrovit
  • upotrebiti proširenja za poziv (call extension)
 

Koristiti sva dostupna proširenja (extensions)

Znate da dodaci povećavaju CTR i da je Google nedavno potvrdio da utiču dobro i na ocenu kvaliteta (quality score). Ako trenutno ne koristite proširenja, onda imate niži CTR i ocenu kvaliteta na računarima i mobilnim uređajima. Možete da koristite proširenja lokacije, proširenje poziva, proširenje adrese i lokacije.

ž

Arhiva Blog postova