Stvari koje treba uraditi pre pokretanja kampanje Performance Max
Pre pokretanja kampanja Google Performance Max, ključno je izvršiti temeljne pripreme kako bi se osigurala njihova maksimalna efikasnost. U ovom blogu istražićemo šest koraka koji su ključni za optimizaciju vaših kampanja, gradeći na najboljim praksama i strategijama iz industrije digitalnog marketinga.
Kampanje Google Ads Performance Max predstavljaju napredak u mogućnostima oglašavanja, koristeći veštačku inteligenciju i mašinsko učenje za optimizaciju prikaza oglasa širom celog Google portfolija. Da bi kampanje bile što uspešnije, ovih šest koraka treba razmotriti pre njihovog lansiranja.
Zaštita vašeg brenda je ključna u bilo kojoj kampanji. Koristite liste isključenja kako biste sprečili pojavljivanje vaših oglasa u kontekstima koji ne odgovaraju vašem brendu ili ciljevima kampanje. Kontrolišite pozicioniranje vaših oglasa kako biste osigurali da se prikazuju u odgovarajućem okruženju, podupirući pozitivan dojam o vašem brendu.
Diverzifikacija vaših kreativnih materijala može znatno doprineti uspehu vaše kampanje. Performance Max omogućava korišćenje različitih formata, uključujući video, slikovni materijal i proširene tekstualne oglase. Iskoristite ovu priliku da testirate različite kreativne pristupe i otkrijte šta najbolje rezonuje sa vašom ciljnom publikom.
Performance Max kampanje se prikazuju na celoj Google mreži, što donosi izazove u kontekstu sadržaja pored kojeg se vaši oglasi mogu naći. Da biste sprečili prikazivanje oglasa na nepotrebnim mestima, postoji opcija za isključivanje, koja su podeljena na:
Isključenja za pretrage i kupovine: Možete koristiti negativne ključne reči na nivou naloga kako biste kontrolisali za koje upite će se vaše kampanje Performance Max prikazivati, čime sprečavate prikazivanje svih kampanja na tim upitima, uključujući standardne kampanje pretrage i kupovine.
Isključenja za Display i YouTube: Važno je pratiti i kontrolisati sadržaj pored kojeg se vaši oglasi prikazuju na YouTube-u i Google Display mreži. U podešavanjima Google oglasa, u odeljku za prikladnost sadržaja, dostupne su različite opcije izuzimanja, odabrane na osnovu kategorije osetljivog sadržaja, ključnih reči sadržaja ili specifičnih pozicioniranja kao što su web stranice ili YouTube kanali.
U istom alatu za izgradnju grupa resursa, naći ćete gde možete uticati na publiku koju ciljaju kampanje Performance Max.
Imate prilično mnogo opcija kada je reč o pružanju signala publike. Ti signali mogu biti iz vaših skupova podataka, poput lista za remarketing ili otpremanja kupaca. Mogu se takođe zasnivati na dodatnim signalima kao što su interesi koji uključuju publiku na tržištu i životne događaje, kao i detaljne demografije poput roditeljskog statusa i prihoda domaćinstva.
Pored toga, možete pružiti teme pretrage, koje su ključne reči (do 25 po grupi resursa) koje identifikujete kao reči ili fraze koje korisnici mogu tražiti kada traže vaše proizvode ili usluge. Najbolje se koriste prilikom lansiranja novog proizvoda ili kada vaša web stranica nema kompletne detalje o vašim ponudama kako bi pomogle Performance Max-u da pronađe kvalifikovanije korisnike. Ovo je opciono, ali može biti korisno u gore pomenutim scenarijima.
Međutim, oba seta uputstava idu samo do određene tačke kada pokušavate da utičete na svoju publiku. Kao što Google navodi: to je samo polazna tačka, i oglasi će biti prikazani na osnovu onoga što algoritam smatra kvalifikovanim korisnikom.
Dodajte što detaljnije uvide u ovaj odeljak jer će raditi zajedno sa sledećom optimizacijom kako bi se osiguralo da se vaši oglasi prikazuju pravim korisnicima unutar Google okruženja.
Performance Max kampanje u velikoj meri zavise od ciljeva koje postavite na nivou kampanje. Na svakom mestu prikazivanja, pokušavaju da vam pomognu da povećate prodaju, svest o brendu, preuzimanja sadržaja ili neki drugi cilj. Međutim, za uspeh Performance Max-a, morate mu pružiti tačne podatke o konverziji.
Tokom procesa postavljanja kampanje, biće vam postavljeno pitanje koje ciljeve želite optimizovati u ovoj kampanji. Pobrinite se da ste ispravno postavili sve svoje konverzije i ciljeve kako biste lako odabrali radnje koje želite za ovu kampanju.
Ovo takođe otvara novi svet optimizacije sa Performance Max. Na primer, ako želite jednu kampanju Performance Max koja optimizuje svest o brendu i drugu za konverziju na dnu prodajnog levka, ovo je mesto gde to možete postaviti. Ne ustručavajte se biti kreativni u tome kako možete koristiti ovo mašinsko učenje da utičete na vaš portfolio kampanje.
Nažalost, to znači da kampanje za generisanje potencijalnih klijenata imaju teži posao. Kvalitet potencijalnih klijenata može biti zaista loš iz Performance Max-a ako niste oprezni. Postoje neke strategije koje Google predlaže da koristite kako biste poboljšali kvalitet potencijalnih klijenata, ali primetićete da su sve na vašoj strani, ne direktno preko PMAX kontrole.
Google Ads Performance Max kampanje nude ogromne mogućnosti za oglašivače koji žele da iskoriste najnovije tehnologije u svom marketinškom arsenalu. Prateći gore navedene korake, možete osigurati da su vaše kampanje optimizovane, ciljane i spremne za uspeh. Sa kontinuiranom optimizacijom i prilagođavanjem, vaše kampanje Performance Max mogu dostići i premašiti vaša očekivanja, donoseći vredne konverzije i jačajući vaš brend.
Kampanje Google Ads Performance Max predstavljaju napredak u mogućnostima oglašavanja, koristeći veštačku inteligenciju i mašinsko učenje za optimizaciju prikaza oglasa širom celog Google portfolija. Da bi kampanje bile što uspešnije, ovih šest koraka treba razmotriti pre njihovog lansiranja.
Korak 1: Isključivanje brendova i kontrola pozicioniranja
Zaštita vašeg brenda je ključna u bilo kojoj kampanji. Koristite liste isključenja kako biste sprečili pojavljivanje vaših oglasa u kontekstima koji ne odgovaraju vašem brendu ili ciljevima kampanje. Kontrolišite pozicioniranje vaših oglasa kako biste osigurali da se prikazuju u odgovarajućem okruženju, podupirući pozitivan dojam o vašem brendu.
Korak 2: Iskoristite sve kreativne opcije
Diverzifikacija vaših kreativnih materijala može znatno doprineti uspehu vaše kampanje. Performance Max omogućava korišćenje različitih formata, uključujući video, slikovni materijal i proširene tekstualne oglase. Iskoristite ovu priliku da testirate različite kreativne pristupe i otkrijte šta najbolje rezonuje sa vašom ciljnom publikom.
Korak 3: Kontrola pozicioniranja uz pomoć brand suitability
Performance Max kampanje se prikazuju na celoj Google mreži, što donosi izazove u kontekstu sadržaja pored kojeg se vaši oglasi mogu naći. Da biste sprečili prikazivanje oglasa na nepotrebnim mestima, postoji opcija za isključivanje, koja su podeljena na:
Isključenja za pretrage i kupovine: Možete koristiti negativne ključne reči na nivou naloga kako biste kontrolisali za koje upite će se vaše kampanje Performance Max prikazivati, čime sprečavate prikazivanje svih kampanja na tim upitima, uključujući standardne kampanje pretrage i kupovine.
Isključenja za Display i YouTube: Važno je pratiti i kontrolisati sadržaj pored kojeg se vaši oglasi prikazuju na YouTube-u i Google Display mreži. U podešavanjima Google oglasa, u odeljku za prikladnost sadržaja, dostupne su različite opcije izuzimanja, odabrane na osnovu kategorije osetljivog sadržaja, ključnih reči sadržaja ili specifičnih pozicioniranja kao što su web stranice ili YouTube kanali.
Korak 4: Signali publike
U istom alatu za izgradnju grupa resursa, naći ćete gde možete uticati na publiku koju ciljaju kampanje Performance Max.
Imate prilično mnogo opcija kada je reč o pružanju signala publike. Ti signali mogu biti iz vaših skupova podataka, poput lista za remarketing ili otpremanja kupaca. Mogu se takođe zasnivati na dodatnim signalima kao što su interesi koji uključuju publiku na tržištu i životne događaje, kao i detaljne demografije poput roditeljskog statusa i prihoda domaćinstva.
Pored toga, možete pružiti teme pretrage, koje su ključne reči (do 25 po grupi resursa) koje identifikujete kao reči ili fraze koje korisnici mogu tražiti kada traže vaše proizvode ili usluge. Najbolje se koriste prilikom lansiranja novog proizvoda ili kada vaša web stranica nema kompletne detalje o vašim ponudama kako bi pomogle Performance Max-u da pronađe kvalifikovanije korisnike. Ovo je opciono, ali može biti korisno u gore pomenutim scenarijima.
Međutim, oba seta uputstava idu samo do određene tačke kada pokušavate da utičete na svoju publiku. Kao što Google navodi: to je samo polazna tačka, i oglasi će biti prikazani na osnovu onoga što algoritam smatra kvalifikovanim korisnikom.
Dodajte što detaljnije uvide u ovaj odeljak jer će raditi zajedno sa sledećom optimizacijom kako bi se osiguralo da se vaši oglasi prikazuju pravim korisnicima unutar Google okruženja.
Korak 5: Potvrdite praćenje konverzija i postavite jasne ciljeve
Performance Max kampanje u velikoj meri zavise od ciljeva koje postavite na nivou kampanje. Na svakom mestu prikazivanja, pokušavaju da vam pomognu da povećate prodaju, svest o brendu, preuzimanja sadržaja ili neki drugi cilj. Međutim, za uspeh Performance Max-a, morate mu pružiti tačne podatke o konverziji.
Tokom procesa postavljanja kampanje, biće vam postavljeno pitanje koje ciljeve želite optimizovati u ovoj kampanji. Pobrinite se da ste ispravno postavili sve svoje konverzije i ciljeve kako biste lako odabrali radnje koje želite za ovu kampanju.
Ovo takođe otvara novi svet optimizacije sa Performance Max. Na primer, ako želite jednu kampanju Performance Max koja optimizuje svest o brendu i drugu za konverziju na dnu prodajnog levka, ovo je mesto gde to možete postaviti. Ne ustručavajte se biti kreativni u tome kako možete koristiti ovo mašinsko učenje da utičete na vaš portfolio kampanje.
Korak 6: Praćenje i optimizacija
Kampanje Performance Max pokazuju se kao dobar izbor kampanje za direktnu prodaju i online prodavnice. Svi podaci o prodaji i prihodima su direktno dostupni, a feedovi proizvoda obično imaju tone kreativnih materijala i teksta sa kojima se može raditi.Nažalost, to znači da kampanje za generisanje potencijalnih klijenata imaju teži posao. Kvalitet potencijalnih klijenata može biti zaista loš iz Performance Max-a ako niste oprezni. Postoje neke strategije koje Google predlaže da koristite kako biste poboljšali kvalitet potencijalnih klijenata, ali primetićete da su sve na vašoj strani, ne direktno preko PMAX kontrole.
Google Ads Performance Max kampanje nude ogromne mogućnosti za oglašivače koji žele da iskoriste najnovije tehnologije u svom marketinškom arsenalu. Prateći gore navedene korake, možete osigurati da su vaše kampanje optimizovane, ciljane i spremne za uspeh. Sa kontinuiranom optimizacijom i prilagođavanjem, vaše kampanje Performance Max mogu dostići i premašiti vaša očekivanja, donoseći vredne konverzije i jačajući vaš brend.
Zadnji Blog postovi
Kategorije
Arhiva Blog postova
- Travanj 2024 (4)
- Ožujak 2024 (5)
- Siječanj 2024 (6)
- Prosinac 2023 (6)
- Studeni 2023 (5)
- Lipanj 2023 (2)
- Svibanj 2023 (1)
- Travanj 2023 (8)
- Veljača 2023 (1)
- Siječanj 2023 (2)
- Studeni 2022 (3)
- Listopad 2022 (8)
- Rujan 2022 (9)
- Kolovoz 2022 (5)
- Srpanj 2022 (9)
- Lipanj 2022 (9)
- Svibanj 2022 (8)
- Travanj 2022 (8)
- Ožujak 2022 (7)
- Veljača 2022 (6)
- Siječanj 2021 (1)
- Prosinac 2020 (3)
- Studeni 2020 (2)
- Listopad 2020 (5)
- Rujan 2020 (3)
- Kolovoz 2020 (4)
- Srpanj 2020 (7)
- Lipanj 2020 (4)
- Svibanj 2020 (4)
- Ožujak 2020 (5)
- Veljača 2020 (5)
- Siječanj 2020 (4)
- Prosinac 2019 (5)
- Studeni 2019 (7)
- Listopad 2019 (5)
- Rujan 2019 (3)
- Kolovoz 2019 (6)
- Srpanj 2019 (1)
- Lipanj 2019 (2)
- Svibanj 2019 (3)
- Travanj 2019 (3)
- Ožujak 2019 (3)
- Veljača 2019 (3)
- Siječanj 2019 (5)
- Prosinac 2018 (5)
- Studeni 2018 (3)
- Listopad 2018 (5)
- Rujan 2018 (2)
- Kolovoz 2018 (6)
- Srpanj 2018 (6)
- Lipanj 2018 (4)
- Svibanj 2018 (5)
- Travanj 2018 (4)
- Ožujak 2018 (3)
- Veljača 2018 (3)
- Siječanj 2018 (5)
- Prosinac 2017 (4)
- Studeni 2017 (4)
- Listopad 2017 (6)
- Rujan 2017 (1)
- Kolovoz 2017 (4)
- Srpanj 2017 (4)
- Lipanj 2017 (3)
- Svibanj 2017 (3)
- Travanj 2017 (4)
- Ožujak 2017 (4)
- Veljača 2017 (4)
- Siječanj 2017 (2)
- Prosinac 2016 (3)
- Studeni 2016 (3)
- Listopad 2016 (6)
- Rujan 2016 (6)
- Kolovoz 2016 (1)
- Lipanj 2016 (3)
- Svibanj 2016 (3)
- Travanj 2016 (4)
- Ožujak 2016 (3)
- Veljača 2016 (3)
- Siječanj 2016 (3)
- Prosinac 2015 (1)
- Studeni 2015 (4)
- Listopad 2015 (1)
- Rujan 2015 (2)
- Kolovoz 2015 (2)
- Lipanj 2015 (1)
- Svibanj 2015 (4)
- Ožujak 2015 (3)
- Prosinac 2014 (15)
- Studeni 2014 (1)
- Listopad 2014 (7)
- Rujan 2014 (10)
- Kolovoz 2014 (3)
- Srpanj 2014 (3)
- Lipanj 2014 (3)
- Svibanj 2014 (1)
- Travanj 2014 (3)
- Ožujak 2014 (3)
- Veljača 2014 (1)
- Siječanj 2014 (4)