Arbona koristi kolačiće kako bi vam osigurala personalizovano i kvalitetno iskustvo na stranici, bez prikupljanja vaših ličnih podataka. Prihvatite kolačiće ili pročitajte više informacija.
Zatražite ponudu

Optimizacija za pretraživače (SEO)

SEO (search engine optimization) je proces koji se koristi za poboljšanje vidljivosti web stranice na tražilicama poput Googlea. Kroz razne strategije i tehnike, SEO se koristi za poboljšanje kvalitete i količine prometa na web stranicu s ciljem povećanja broja konverzija. Optimizacija web stranica za tražilice je ključna za bilo koji uspješan posao koji se oslanja na online prisutnost.

Arbona nudi stručne usluge SEO optimizacije koje će vašu web stranicu dovesti na vrh pretraživanja. Naš tim stručnjaka za digitalni marketing pruža različite usluge, od osnovne SEO analize vaše web stranice do implementacije strategija za poboljšanje organske pretrage.

Naši stručnjaci koriste najnovije tehnike i alate kako bi vam osigurali da se vaša web stranica pojavljuje visoko u rezultatima pretraživanja.


Cena usluge


Cena SEO optimizacije web stranica od 62 000 RSD + PDV/mjesečno

 

Šta SEO usluga uključuje?

 
  • SEO mesečni izvještaj i provera pozicija ključnih riječi
  • SEO audit weba sa SEO specijalizovanim alatima
  • Provera izveštaja Google Search Console i smernice za poboljšanja
  • Analiza ključnih reči, istraživanje ključnih reči, keyword mapping
  • Analiza korisničkog iskustva (UX analiza) i smernice za poboljšanje
  • Tehnička SEO analiza (provera indeksiranosti, crawlanja, sitemape, redirekcije, redirekcije itd..)
  • Tehničke SEO smernice za developere
  • Pisanje i dodavanje meta tagova u CMS (sustav za upravljanje sadržajem na webu)
  • Smernice za pisanje sadržaja za blogove i novosti
  • Pisanje/ispravljanje meta tagova iz SEO audita
  • Provera sitemape i postavljanje sitemape
  • Google Search Console 
  • Provjera robots.txt datoteke i slanje smernica za ispravke
  • Predlog URL-ova i arhitekture web stranice
  • Pisanje redirekcija i postavljanje unutar CMS-a
  • Poboljšanja pozicija ključnih reči koje lošije rangiraju
  • Analiza sadržaja web stranice
  • Analiza vaše konkurencije gde ste vi u odnosu na konkurenciju
  • Analiza stranica s dupliciranim sadržajem (Canonical, no-index)
  • Smernice za local SEO
  • Smernice i implementacija za strukturirane podataka na Google tražilici
  • Hreflang oznaka za više jezične web stranice
  • Optimizacije GMB stranice
  • Smernice za poboljšanje brzine učitavanja web stranice
  • Analiza backlinkova i prijedlozi
  • Analiza backlink profila - detekcija loših backlinkova
  • Analiza crawlanih, a ne-indeksiranih stranica

Ostale SEO aktivnosti se definiraju nakon uvida u stanje projekta s ciljem boljeg organskog pozicioniranja i poboljšanja korisničkog iskustva.