Objavljeno: 16.09.2025. | 3 minute čitanja
Nedavno je Microsoft uveo novu remarketing opciju na svojoj Bing platformi koja bi mogla promeniti način na koji razmišljamo o onlajn oglašavanju. O čemu se radi? Ukratko, Microsoft je uveo mogućnost kreiranja remarketing lista na osnovu impresija oglasa (prikaza), umesto dosadašnjih kriterijuma poput klikova na oglas ili posete veb-stranici. Drugim rečima, sada možete obuhvatiti korisnike u remarketing publiku već samim tim što su videli vaš oglas - čak i ako na njega nisu kliknuli. Zvuči pomalo neočekivano, zar ne? U nastavku ćemo pojasniti šta je to remarketing zasnovan na impresijama, kako funkcioniše, koje prednosti i ograničenja donosi, kao i kako ga praktično iskoristiti.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!
Kontaktirajte nas