Šta su long-tail keywords (složene ključne reči)
U svetu SEO optimizacije razlikujemo dve kategorije ključnih reči, a to su head (primarne) i long-tail (specifične).
Long-tail ključne reči su specifične, a primarne uopštene. Recimo i to kako se složene ključne reči uglavnom sastoje od više reči, ali to ne mora uvek biti slučaj. Na primeru ispod pogledajte kako to izgleda u praksi:
Head keyword: kolač
Long-tail keyword: kolač sa makom i orasima
Jednostavne ključne reči su oni pojmovi za koje Google pronalazi jako puno rezultata. Specifične ključne reči su u tom segmentu nišne, ne stvara se puno sadržaja oko njih jer se ne pretražuju ni približno koliko jednostavne. Logično je.
Ideja oko long-tail keywordsa je prilično jednostavna. Kao što je gore spomenuto, na webu je manje sadržaja o specifičnim ključnim rečima, jer je manje ljudi pisalo o njima, a manje sadržaja znači manje konkurencije! Budući da konkurencija nije tako velika, lakše se rangirati za takve pojmove.