Česta pitanja

Optimizacija za tražilice

Utiču li društvene mreže na ranking stranice?

Društvene mreže danas su jedan od najjačih komunikacionih kanala. Može se reći da svaka stranica već sada ima link na barem jednoj društvenoj mreži, ali sve više stranica ima sve veći broja društvenih mreža (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, itd).

Postavlja se pitanje utiču li one na SEO rezultate, odnosno na rangiranje u rezultatima pretrage? Odgovor je jednostavan - DA, ali ne na način kako ste to odmah možda pomislili.

2016. godine potvrdilo se da Google ne koristi društvene mreže da direktno poveća rangiranje stranice.

Linkovi su temelj svih SEO rezultata. Korelacija između društvenih mreža i rangiranja na Google-u je izuzetno visoka. To znači da stranice koje imaju dobro složene društvene mreže u većini slučajeva nalaze se na visokoj poziciji u rezultatima Google pretraživanja.

Takođe, Google voli web stranice koje ljudi posećuju, čitaju i kojima se vraćaju i tu su društvene mreže izuzetna prilika i mogućnost za stvaranje i izgradnju publike koja će biti aktivna.

Osim klasičnog saobraćaja, veća je šansa i da će crawleri češće pronaći linkove stranica što će doneti kvalitetnijem i bržem indeksiranju.

Google ne radi ranking koji je zavisan od društvenih mreža, međutim društvene mreže svojom opcijom “podeli” vode prema linkovima.

Treba li obratiti pažnju na društvene mreže za SEO rezultate?

Definitivno. Iako njima nećete direktno postići SEO rezultate, korisni efekti koje društvene mreže imaju pomoći će sa dobrim SEO rezultatima.
 
Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!

Kontaktirajte nas
Kako da kontrolišete troškove Adwords oglasa?

Troškove AdWords oglasa možete sami da kontrolišete jer vam AdWords omogućava nadzor troškova reklamiranja. Kako kontrolisati troškove AdWords oglasa? Naime, sami odlučujete koliko ćete potrošiti na AdWords reklamiranje,prilikom kreiranja kampanje postavljate dnevni proračun i birate kako ćete potrošiti novac i u svakom trenutku možete da promenite iznos koji želite da trošite.

Međutim, vaša reklama mora biti konkurentna, odnosno svaki put kada neko na Googlu pretražuje tada AdWords pokreće licitaciju na osnovu koje se utvrdi koji će se oglasi prikazati na stranici i na kom mestu. Zato je bitno da strategiju licitiranja postavite na osnovu ciljeva, odnosno da li su vam cilj... Saznajte više

Kako izračunati Quality Score?

Ocena kvaliteta, odnosno Quality Score ocenjuje se na skali od 1 do 10. Tri su činioca koja definišu ocenu kvaliteta: očekivana stopa kliktanja, relevantnost oglasa i doživljaj odredišne stranice.

Ocena kvaliteta zajednička je procena ukupnog izvođenja ključne reči na licitacijama oglasa. Svaka ključna reč na osnovu navedenih podataka dobija ocenu kvaliteta na skali od 1 do 10.

1 označava najnižu ocenu, dok je 10 najviša ocena.

Ocena kvaliteta se može proveriti na sedeći način. Pri vrhu vašeg Google AdWords naloga možete da kliknete na karticu Kampanje pa nakon toga na karticu Ključne reči. U tablici sa statističkim podacima se nalazi stub Ocena kvaliteta... Saznajte više

Šta je to Display Network odnosno prikazivačka mreža?

Display Network ili prikazivačka mreža pomaže vam da doprete do ljudi koji pregledaju svoje omiljene web stranice, gledaju YouTube video, proveravaju svoje Gmail naloge ili koriste mobilne aplikacije.

Putem Google prikazivačke mreže se pomoću različitih formata oglasa povezujete sa korisnicima i na taj način možete da zaokupite njihovu pažnju u ranoj fazi kupovine.

Display Network vam omogućava prikazivanje oglasa u pravo vreme i na pravom mestu. Ipak, da bi vaša display kampanja bila uspešna, veoma je važno ispravno postaviti ciljanje korisnika. Moguće je kontekstualno ciljanje na osnovu ključnih reči ili određenih tema iz područja kampanje. Takođe, postoji mogućnost odabira web-lokacija... Saznajte više

Da li postoji ograničenje za broj ključnih reči na koje možemo da se oglašavamo?

Ključne reči su najbitnija stavka za SEO, a za Internet reklamiranje one su jednako tako važne kako bi klijent jednostavnije i brže došao do proizvoda ili usluge koja ga zanima. Postavljanjem kvalitetnih ključnih reči na AdWords kampanju osigurava se veća posećenost, automatski i zarada na proizvodima ili uslugama za koje je oglas namenjen. Važno je da odaberete tražene ključne reči kojima je konkurencija mala, a cena takođe ne previsoka za jedan klik. Naravno cena klika zavisi od konkurencije za tu ključnu reč.

Ograničenja za broj ključnih reči nema, ali što ih je više postavljenih to će biti veća šansa da neko... Saznajte više

Kako da napravite profitabilnu Ads kampanju?

Ads kampanja je jedan od glavnih načina reklamiranja preko Googla. Samo pokretanje kampanje je veoma složen posao koji zahteva maksimalnu koncentraciju i puno vremena ukoliko želimo da napravimo kvalitetan oglas koji će biti od velike pomoći za vašu firmu, a puno jeftiniji od drugih oblika traženja klijenata.

Kako bi što uspešnije postavili AdWords oglas u nastavku ćemo vam opisati korake po kojima ćete napraviti uspešnu kampanju.

Prvi i osnovni korak jeste provera potražnje u odnosu na tržište, odnosno da vidite koliko su uopšte klijenti zainteresovani za ono što se nudi. U zavisnosti od toga koliko korisnika pretražuje vašu firmu ili delatnosti kojima... Saznajte više

Kako da izračunate mesečni proračun potreban za Ads marketing ?
Oglašavanje na Google Ads danas je jedan od najpopularnijih, ali i najefikasnijih načina reklamiranja. Cilj Ads kampanje je ponuda proizvoda i usluga klijentima koji preko internet pretraživača traže upravo taj proizvod ili uslugu. Ovo je ujedno i jedan od načina oglašavanja gde će oglas otvoriti i pročitati samo ciljana osoba, odnosno potencijalni kupac. AdWords kampanja se zasniva na kvalitetnom odabiru i postavljanju ključnih reči preko kojih će klijent doći do Vas. Svaka ključna reč naplaćuje se u zavisnosti od konkurencije, popularnosti i broja prosečnih mesečnih pretraživanja. A koliki je mesečni proračun potreban da bi AdWords marketing bio uspešan, zavisi od... Saznajte više