Prednosti korišćenja Google Dynamic Search oglasa
Google Dynamic Search Ads (DSA) specifičan su oblik oglašavanja na Google-u koji koristi sadržaj web-stranice kako bi se automatski generisali relevantni oglasi koji ciljaju pretrage korisnika bez potrebe za korišćenjem ključnih reči.
Po čemu se sve razlikuju od ostalih oblika oglasa, kao i koje su prednosti i nedostaci njihovog korišćenja, neka su od pitanja na koja odgovaramo u nastavku. Uz to, predstavljamo vam i nekoliko smernica za njihovo korišćenje koje bi mogle da povećaju isplativost oglasa.
Glavne razlike između DSA i klasičnih kampanja su u dinamičkim naslovima i bidding-u. Dok klasične kampanje zahtevaju ručno kreiranje naslova i opisa za svaki oglas, DSA koristi sadržaj vaše web-stranice kako bi automatski generisao naslove i opise.
DSA funkcionišu na cost-per-click principu, ali ne koriste ključne reči. Za razliku od drugih Google oglasa, dinamički oglasi ne zahtevaju bidding za pojedine ključne reči, već bidove za auto-targete, odnosno listu stranica koje želite da uključite u oglašavanje.
Korišćenje dinamičkih oglasa odlična je opcija za brendove s dobro razvijenim web-stranicama i/ili velikim asortimanom proizvoda na web-shop-u.
DSA će postizati najbolje rezultate za stranice koje imaju dobro napisane HTML naslove stranica, kao i kvalitetan sadržaj na web-u. Razlog za to je jednostavan - algoritam “uči” o asortimanu iz sadržaja web-stranice, što znači da će i konačni oglas biti kvalitetniji ako proizvodi i kategorije imaju jasne i detaljne opise.
Osim toga, web-stranica bi trebalo da bude dobro optimizovana kako bi algoritam mogao da dođe do informacija koje su mu potrebne za kreiranje oglasa. Na primer, stranice koje sadrže pretežno Flash sadržaj, slike ili zahtevaju login za pristup većini sadržaja neće biti dobar izbor za korišćenje dinamičkih oglasa.
Postoji nekoliko prednosti korišćenja ovog tipa oglašavanja, a neke od najvažnijih su:
DSA omogućava automatsko generisanje oglasa bez potrebe za korišćenjem ključnih reči. To znači da ne morate da trošite vreme na istraživanje ključnih reči, kao ni na kreiranje naslova i opisa za svaki pojedinačni oglas. Kod stranica s malim asortimanom ovo neće biti velika prednost, ali kod onih sa stotinama ili hiljadama proizvoda u asortimanu, otvara se prilika za značajnu uštedu vremena.
Dynamic Ads će automatski kreirati oglas za najrelevantniju stranicu s web-a u trenutku kada korisnik pretražuje pojam relevantan za vaše poslovanje. To može imati za rezultat veći CTR i veće konverzije.
Kad je reč o upravljanju i kontroli u kontekstu DSA, priča ima dve strane medalje. S jedne strane, DSA vam omogućava kontrolu nad segmentima vaše web-stranice koje želite da oglašavate, omogućujući vam da oglašavate celu web-stranicu, određene kategorije ili specifične podstranice. Uz to, pojedine stranice mogu se isključiti iz oglašavanja, što je koristan feature kada npr. proizvod nije raspoloživ. Dakle, postoji određeni nivo fleksibilnosti koja omogućava kontrolu nad oglasima, što je svakako prednost. S druge strane, kontrola je i potencijalni nedostatak ovog oblika oglašavanja, o čemu ćemo nešto kasnije.
DSA može ciljati pretrage koje možda ne biste uzeli u obzir prilikom biranja ključnih reči ili koje su previše specifične (keywords-i s oznakom low search volume) da bi se manuelno kreirali oglasi za njih. Upravo zato, dinamički oglasi mogu automatski prepoznati nove prilike za oglašavanje i tako dovesti do dodatnog prometa na stranici, a samim tim i do dodatnih konverzija. Uz potencijalno veliku uštedu vremena, ovo je svakako jedna od najvećih prednosti ovog tipa oglašavanja.
Glavni nedostatak dinamičkih oglasa je relativno smanjena kontrola. S obzirom na to da Google automatski generiše oglase, postoji mogućnost da se oglasi prikazuju na ključne reči s kojima možda ne biste želeli da budete povezani. Ovaj problem nije nerešiv, ali svakako zahteva kvalitetno postavljanje oglasa, koje bi trebalo da uključuje negativne ključne reči. Iako je algoritam iza ovog sistema vrlo dobro razrađen, greške se uvek mogu dogoditi, pa je preporučljivo redovno pratiti izveštaje kampanja kako biste mogli da reagujete na vreme.
Korišćenje Dynamic Search oglasa može biti iznimno korisno za veliki broj oglašivača, ali kako biste osigurali maksimalnu učinkovitost, važno je da sledite određene najbolje prakse. Neke od njih su:
1. Odabir relevantnog sadržaja: iako DSA automatski cilja pretrage, možete da povećate učinkovitost odabirom određenih delova vaše web-stranice koje želite oglašavati. Na primer, možda ćete želeti da usmerite DSA prema bestseller-ima ili novim proizvodima umesto manje popularnih stavki.
2. Isključivanje neželjenih URL-ova: ako imate stranice koje ne želite da koristite u svojim oglasima, poput stranica s uslovima korišćenja ili politike privatnosti, kao i out of stock proizvoda, pripazite da takve stavke budu isključene iz kampanje. To možete uraditi u podešavanjima negativnih ciljeva, odnosno Negative Dynamic Ad Targets.
3. Uključivanje negativnih ključnih reči: preporučuje se da uključite negativne ključne reči kako biste pomogli algoritmu da dođe do pravih korisnika za vaše oglase.
4. Praćenje rezultata i optimizacija: redovno pregledajte rezultate svojih Dynamic Search oglasa. Ako primetite da određeni oglasi ili segmenti vaše web-stranice ne donose željene rezultate, prilagodite svoju strategiju ili isključite te segmente.
5. Integracija s drugim kampanjama: DSA ne bi trebalo da bude izolovan od vaših ostalih Google Ads kampanja. Povezivanje DSA s remarketing-om, npr, može vam pomoći da ciljate korisnike koji su već posetili vašu web-stranicu, ali nisu izvršili željenu radnju. Kombinovanjem s drugim kampanjama možete da stvorite učinkovitiju oglašavačku strategiju, jer dobro postavljeni DSA može popuniti “rupe” u relevantnim ključnim rečima koje mogu postojati u drugim vrstama kampanja.
Google Dynamic Search oglasi pružaju niz prednosti koje mogu poboljšati digitalnu marketinšku strategiju. S pravim pristupom, mogu biti moćno oruđe koje će uštedeti vreme i osigurati dodatne promete. Naravno, njihovo postavljanje i vođenje zahteva dozu eksperimentisanja i ekspertize, pa ih je najbolje poveriti stručnjacima, kako biste osigurali najbolje rezultate i sveli rasipanje budžeta na minimum.
Slobodno nam se javite za pomoć po pitanju postavljanja i vođenja Dynamic Search oglasa, ali i ostalih vrsta Google kampanja!
Po čemu se sve razlikuju od ostalih oblika oglasa, kao i koje su prednosti i nedostaci njihovog korišćenja, neka su od pitanja na koja odgovaramo u nastavku. Uz to, predstavljamo vam i nekoliko smernica za njihovo korišćenje koje bi mogle da povećaju isplativost oglasa.
Po čemu se razlikuju od klasičnih kampanja?
DSA funkcionišu na cost-per-click principu, ali ne koriste ključne reči. Za razliku od drugih Google oglasa, dinamički oglasi ne zahtevaju bidding za pojedine ključne reči, već bidove za auto-targete, odnosno listu stranica koje želite da uključite u oglašavanje.
Za koga su Dynamic Search oglasi idealna opcija?
DSA će postizati najbolje rezultate za stranice koje imaju dobro napisane HTML naslove stranica, kao i kvalitetan sadržaj na web-u. Razlog za to je jednostavan - algoritam “uči” o asortimanu iz sadržaja web-stranice, što znači da će i konačni oglas biti kvalitetniji ako proizvodi i kategorije imaju jasne i detaljne opise.
Osim toga, web-stranica bi trebalo da bude dobro optimizovana kako bi algoritam mogao da dođe do informacija koje su mu potrebne za kreiranje oglasa. Na primer, stranice koje sadrže pretežno Flash sadržaj, slike ili zahtevaju login za pristup većini sadržaja neće biti dobar izbor za korišćenje dinamičkih oglasa.
Koje su prednosti korišćenja Dynamic Search oglasa?
Ušteda vremena
Prikazivanje najrelevantnijih oglasa
Kontrola nad upravljanjem oglasima
Pronalaženje neiskorišćenih prilika
Nedostatak Google Dynamic Search oglasa
Saveti za korišćenje Google Search Dynamic oglasa
1. Odabir relevantnog sadržaja: iako DSA automatski cilja pretrage, možete da povećate učinkovitost odabirom određenih delova vaše web-stranice koje želite oglašavati. Na primer, možda ćete želeti da usmerite DSA prema bestseller-ima ili novim proizvodima umesto manje popularnih stavki.
2. Isključivanje neželjenih URL-ova: ako imate stranice koje ne želite da koristite u svojim oglasima, poput stranica s uslovima korišćenja ili politike privatnosti, kao i out of stock proizvoda, pripazite da takve stavke budu isključene iz kampanje. To možete uraditi u podešavanjima negativnih ciljeva, odnosno Negative Dynamic Ad Targets.
3. Uključivanje negativnih ključnih reči: preporučuje se da uključite negativne ključne reči kako biste pomogli algoritmu da dođe do pravih korisnika za vaše oglase.
4. Praćenje rezultata i optimizacija: redovno pregledajte rezultate svojih Dynamic Search oglasa. Ako primetite da određeni oglasi ili segmenti vaše web-stranice ne donose željene rezultate, prilagodite svoju strategiju ili isključite te segmente.
5. Integracija s drugim kampanjama: DSA ne bi trebalo da bude izolovan od vaših ostalih Google Ads kampanja. Povezivanje DSA s remarketing-om, npr, može vam pomoći da ciljate korisnike koji su već posetili vašu web-stranicu, ali nisu izvršili željenu radnju. Kombinovanjem s drugim kampanjama možete da stvorite učinkovitiju oglašavačku strategiju, jer dobro postavljeni DSA može popuniti “rupe” u relevantnim ključnim rečima koje mogu postojati u drugim vrstama kampanja.
Google Dynamic Search oglasi pružaju niz prednosti koje mogu poboljšati digitalnu marketinšku strategiju. S pravim pristupom, mogu biti moćno oruđe koje će uštedeti vreme i osigurati dodatne promete. Naravno, njihovo postavljanje i vođenje zahteva dozu eksperimentisanja i ekspertize, pa ih je najbolje poveriti stručnjacima, kako biste osigurali najbolje rezultate i sveli rasipanje budžeta na minimum.
Slobodno nam se javite za pomoć po pitanju postavljanja i vođenja Dynamic Search oglasa, ali i ostalih vrsta Google kampanja!
Zadnji Blog postovi
Kategorije
Arhiva Blog postova
- Svibanj 2024 (1)
- Travanj 2024 (4)
- Ožujak 2024 (5)
- Siječanj 2024 (6)
- Prosinac 2023 (6)
- Studeni 2023 (5)
- Lipanj 2023 (2)
- Svibanj 2023 (1)
- Travanj 2023 (8)
- Veljača 2023 (1)
- Siječanj 2023 (2)
- Studeni 2022 (3)
- Listopad 2022 (8)
- Rujan 2022 (9)
- Kolovoz 2022 (5)
- Srpanj 2022 (9)
- Lipanj 2022 (9)
- Svibanj 2022 (8)
- Travanj 2022 (8)
- Ožujak 2022 (7)
- Veljača 2022 (6)
- Siječanj 2021 (1)
- Prosinac 2020 (3)
- Studeni 2020 (2)
- Listopad 2020 (5)
- Rujan 2020 (3)
- Kolovoz 2020 (4)
- Srpanj 2020 (7)
- Lipanj 2020 (4)
- Svibanj 2020 (4)
- Ožujak 2020 (5)
- Veljača 2020 (5)
- Siječanj 2020 (4)
- Prosinac 2019 (5)
- Studeni 2019 (7)
- Listopad 2019 (5)
- Rujan 2019 (3)
- Kolovoz 2019 (6)
- Srpanj 2019 (1)
- Lipanj 2019 (2)
- Svibanj 2019 (3)
- Travanj 2019 (3)
- Ožujak 2019 (3)
- Veljača 2019 (3)
- Siječanj 2019 (5)
- Prosinac 2018 (5)
- Studeni 2018 (3)
- Listopad 2018 (5)
- Rujan 2018 (2)
- Kolovoz 2018 (6)
- Srpanj 2018 (6)
- Lipanj 2018 (4)
- Svibanj 2018 (5)
- Travanj 2018 (4)
- Ožujak 2018 (3)
- Veljača 2018 (3)
- Siječanj 2018 (5)
- Prosinac 2017 (4)
- Studeni 2017 (4)
- Listopad 2017 (6)
- Rujan 2017 (1)
- Kolovoz 2017 (4)
- Srpanj 2017 (4)
- Lipanj 2017 (3)
- Svibanj 2017 (3)
- Travanj 2017 (4)
- Ožujak 2017 (4)
- Veljača 2017 (4)
- Siječanj 2017 (2)
- Prosinac 2016 (3)
- Studeni 2016 (3)
- Listopad 2016 (6)
- Rujan 2016 (6)
- Kolovoz 2016 (1)
- Lipanj 2016 (3)
- Svibanj 2016 (3)
- Travanj 2016 (4)
- Ožujak 2016 (3)
- Veljača 2016 (3)
- Siječanj 2016 (3)
- Prosinac 2015 (1)
- Studeni 2015 (4)
- Listopad 2015 (1)
- Rujan 2015 (2)
- Kolovoz 2015 (2)
- Lipanj 2015 (1)
- Svibanj 2015 (4)
- Ožujak 2015 (3)
- Prosinac 2014 (15)
- Studeni 2014 (1)
- Listopad 2014 (7)
- Rujan 2014 (10)
- Kolovoz 2014 (3)
- Srpanj 2014 (3)
- Lipanj 2014 (3)
- Svibanj 2014 (1)
- Travanj 2014 (3)
- Ožujak 2014 (3)
- Veljača 2014 (1)
- Siječanj 2014 (4)