Landing pages report
Tražite Landing pages report unutar Google Analytics 4 i ne možete da ga pronađete? Pročitajte ovaj članak kako biste videli gde i kako možete pronaći!
S obzirom da Google Analytics 4 nema izveštaje na koje ste navikli unutar Universal Analyticsa, pokazaćemo Vam kako ih rekreirati. Danas ćemo napraviti jedan od bitnijih izveštaja: Landing pages report koristeći tehniku koju smo naučili u prošlim člancima iz GA4 serije - Customize report.
Uđite u Life cycle > Engagement > Pages and screens. Izaberite Customize report.
Unutar Dimensions izaberite Add dimension i pronađite Landing page. Povucite (drag & drop) Landing page na vrh iznad svih dimenzija i kliknite na 3 tačkice > Set as default. U principu, sa ovim smo definisali da je Landing pages report glavna dimenzija koju ćemo gledati unutar novokreiranog izveštaja.
Ukoliko želimo u potpunosti rekreirati Landing page report iz Universal Analyticsa, uđite u Metrics i odaberite sledeće: Sessions, New Users, Bounce rate, Events per session, Average Enageement time, Conversions Transactions, Revenue. Naravno, slobodno izaberite bilo koje dimenzije sa padajućeg menija (sklonite neke od navedenih ili dodajte neke svoje), ovo je samo način kako što tačnije “preslikati” prethodne standardne izveštaje u vezi sa Landing stranicom. Odaberite Save > Save as new report i kao naziv upišite “Landing pages”.
Vratite se na glavnu navigaciju i ispod svih standardnih izveštaja pronađite Library. Uredite prethodne izveštaje (Life cycle) na način da ga pronađete među popisom svih Collectiona, kliknete na 3 tačkice i izaberete Edit. Unutar Customize collection pronađite Detail report izveštaje koje ste kreirali (Landing pages) i povucite ga u Engagement sekciju ispod svih drugih izveštaja.
Izaberite opciju Save > Save changes to current collection i vratite se nazad unutar glavne navigacije gde se nalaze svi standardni GA4 izveštaji. Ponovo uđite unutar Life cycle > Engagement pa bi ispod svih standardnih Details izveštaja (Events, Conversions, Pages and screens) trebalo da vidite i ovaj novi izveštaj koji smo kreirali.
To je to - imate spreman “stari” izveštaj koji ste toliko često pratili unutar Universal Analyticsa. Nažalost, neke stvari koje su bile spremne u startu unutar Universal Analyticsa trenutno nisu deo predefinisanih GA4 izveštaja i potrebno je nešto ručnog posla oko njegove izrade, ipak bitno je da je ovaj izveštaj i dalje moguće rekreirati. Ukoliko imate više GA4 propertya, loša vest je da ovako nešto nije moguće copy/paste-ovati odnosno napraviti na jednom GA nalogu pa potom importovati na druge GA naloge, ali nadamo se da će i takva opcija postojati u budućnosti. Do tada, jedini način kako da dođete do ovog izveštaja je da ga ručno napravite.
Naravno, možete kreirati i Summary Card widget ukoliko željenu karticu želite da istaknete unutar Engagement overview report-a. U tom slučaju koristimo istu tehniku kao u prošlom blog članku. Prvo kreiramo novu karticu (Sessions by Landing page).
Nakon toga dodamo kreirani widget unutar Engagement overview reporta.
Nakon što smo to napravili, možemo otići u željeni Overview report i pronaći karticu koju smo napravili. Naravno, možete koristiti bilo koju metriku koju ste definisali unutar svog Landing pages izveštaja i vizualizaciju koja Vam najviše odgovara. Mi smo u ovom slučaju koristili Table report. Link koji je naveden pri dnu kartice vodiće Vas direktno na Detail report koji ste kreirali.
Sada smo još jednom prikazali kako možete koristiti uređivanje izveštaja kako biste napravili svoj izveštaj, ovog puta na jednom konkretnom slučaju/scenariju (rekreiranje Universal Analytics izveštaja). Napravili smo i Detail i Overview report pa ih dodali unutar standardnih GA4 izveštaja! Postoji i drugi način kako doći do istog izveštaja, ali ono uključuje Explore sekciju koje se još nismo dotakli. Ukoliko već niste, prijavite se na naš GA4 newsletter kako biste ostali u toku sa svim Google Analytics 4 novostima koje Vam pripremamo u budućnosti.
S obzirom da Google Analytics 4 nema izveštaje na koje ste navikli unutar Universal Analyticsa, pokazaćemo Vam kako ih rekreirati. Danas ćemo napraviti jedan od bitnijih izveštaja: Landing pages report koristeći tehniku koju smo naučili u prošlim člancima iz GA4 serije - Customize report.
Uđite u Life cycle > Engagement > Pages and screens. Izaberite Customize report.
Unutar Dimensions izaberite Add dimension i pronađite Landing page. Povucite (drag & drop) Landing page na vrh iznad svih dimenzija i kliknite na 3 tačkice > Set as default. U principu, sa ovim smo definisali da je Landing pages report glavna dimenzija koju ćemo gledati unutar novokreiranog izveštaja.
Ukoliko želimo u potpunosti rekreirati Landing page report iz Universal Analyticsa, uđite u Metrics i odaberite sledeće: Sessions, New Users, Bounce rate, Events per session, Average Enageement time, Conversions Transactions, Revenue. Naravno, slobodno izaberite bilo koje dimenzije sa padajućeg menija (sklonite neke od navedenih ili dodajte neke svoje), ovo je samo način kako što tačnije “preslikati” prethodne standardne izveštaje u vezi sa Landing stranicom. Odaberite Save > Save as new report i kao naziv upišite “Landing pages”.
Vratite se na glavnu navigaciju i ispod svih standardnih izveštaja pronađite Library. Uredite prethodne izveštaje (Life cycle) na način da ga pronađete među popisom svih Collectiona, kliknete na 3 tačkice i izaberete Edit. Unutar Customize collection pronađite Detail report izveštaje koje ste kreirali (Landing pages) i povucite ga u Engagement sekciju ispod svih drugih izveštaja.
Izaberite opciju Save > Save changes to current collection i vratite se nazad unutar glavne navigacije gde se nalaze svi standardni GA4 izveštaji. Ponovo uđite unutar Life cycle > Engagement pa bi ispod svih standardnih Details izveštaja (Events, Conversions, Pages and screens) trebalo da vidite i ovaj novi izveštaj koji smo kreirali.
To je to - imate spreman “stari” izveštaj koji ste toliko često pratili unutar Universal Analyticsa. Nažalost, neke stvari koje su bile spremne u startu unutar Universal Analyticsa trenutno nisu deo predefinisanih GA4 izveštaja i potrebno je nešto ručnog posla oko njegove izrade, ipak bitno je da je ovaj izveštaj i dalje moguće rekreirati. Ukoliko imate više GA4 propertya, loša vest je da ovako nešto nije moguće copy/paste-ovati odnosno napraviti na jednom GA nalogu pa potom importovati na druge GA naloge, ali nadamo se da će i takva opcija postojati u budućnosti. Do tada, jedini način kako da dođete do ovog izveštaja je da ga ručno napravite.
Naravno, možete kreirati i Summary Card widget ukoliko željenu karticu želite da istaknete unutar Engagement overview report-a. U tom slučaju koristimo istu tehniku kao u prošlom blog članku. Prvo kreiramo novu karticu (Sessions by Landing page).
Nakon toga dodamo kreirani widget unutar Engagement overview reporta.
Nakon što smo to napravili, možemo otići u željeni Overview report i pronaći karticu koju smo napravili. Naravno, možete koristiti bilo koju metriku koju ste definisali unutar svog Landing pages izveštaja i vizualizaciju koja Vam najviše odgovara. Mi smo u ovom slučaju koristili Table report. Link koji je naveden pri dnu kartice vodiće Vas direktno na Detail report koji ste kreirali.
Sada smo još jednom prikazali kako možete koristiti uređivanje izveštaja kako biste napravili svoj izveštaj, ovog puta na jednom konkretnom slučaju/scenariju (rekreiranje Universal Analytics izveštaja). Napravili smo i Detail i Overview report pa ih dodali unutar standardnih GA4 izveštaja! Postoji i drugi način kako doći do istog izveštaja, ali ono uključuje Explore sekciju koje se još nismo dotakli. Ukoliko već niste, prijavite se na naš GA4 newsletter kako biste ostali u toku sa svim Google Analytics 4 novostima koje Vam pripremamo u budućnosti.
Zadnji Blog postovi
Kategorije
Arhiva Blog postova
- Travanj 2024 (4)
- Ožujak 2024 (5)
- Siječanj 2024 (6)
- Prosinac 2023 (6)
- Studeni 2023 (5)
- Lipanj 2023 (2)
- Svibanj 2023 (1)
- Travanj 2023 (8)
- Veljača 2023 (1)
- Siječanj 2023 (2)
- Studeni 2022 (3)
- Listopad 2022 (8)
- Rujan 2022 (9)
- Kolovoz 2022 (5)
- Srpanj 2022 (9)
- Lipanj 2022 (9)
- Svibanj 2022 (8)
- Travanj 2022 (8)
- Ožujak 2022 (7)
- Veljača 2022 (6)
- Siječanj 2021 (1)
- Prosinac 2020 (3)
- Studeni 2020 (2)
- Listopad 2020 (5)
- Rujan 2020 (3)
- Kolovoz 2020 (4)
- Srpanj 2020 (7)
- Lipanj 2020 (4)
- Svibanj 2020 (4)
- Ožujak 2020 (5)
- Veljača 2020 (5)
- Siječanj 2020 (4)
- Prosinac 2019 (5)
- Studeni 2019 (7)
- Listopad 2019 (5)
- Rujan 2019 (3)
- Kolovoz 2019 (6)
- Srpanj 2019 (1)
- Lipanj 2019 (2)
- Svibanj 2019 (3)
- Travanj 2019 (3)
- Ožujak 2019 (3)
- Veljača 2019 (3)
- Siječanj 2019 (5)
- Prosinac 2018 (5)
- Studeni 2018 (3)
- Listopad 2018 (5)
- Rujan 2018 (2)
- Kolovoz 2018 (6)
- Srpanj 2018 (6)
- Lipanj 2018 (4)
- Svibanj 2018 (5)
- Travanj 2018 (4)
- Ožujak 2018 (3)
- Veljača 2018 (3)
- Siječanj 2018 (5)
- Prosinac 2017 (4)
- Studeni 2017 (4)
- Listopad 2017 (6)
- Rujan 2017 (1)
- Kolovoz 2017 (4)
- Srpanj 2017 (4)
- Lipanj 2017 (3)
- Svibanj 2017 (3)
- Travanj 2017 (4)
- Ožujak 2017 (4)
- Veljača 2017 (4)
- Siječanj 2017 (2)
- Prosinac 2016 (3)
- Studeni 2016 (3)
- Listopad 2016 (6)
- Rujan 2016 (6)
- Kolovoz 2016 (1)
- Lipanj 2016 (3)
- Svibanj 2016 (3)
- Travanj 2016 (4)
- Ožujak 2016 (3)
- Veljača 2016 (3)
- Siječanj 2016 (3)
- Prosinac 2015 (1)
- Studeni 2015 (4)
- Listopad 2015 (1)
- Rujan 2015 (2)
- Kolovoz 2015 (2)
- Lipanj 2015 (1)
- Svibanj 2015 (4)
- Ožujak 2015 (3)
- Prosinac 2014 (15)
- Studeni 2014 (1)
- Listopad 2014 (7)
- Rujan 2014 (10)
- Kolovoz 2014 (3)
- Srpanj 2014 (3)
- Lipanj 2014 (3)
- Svibanj 2014 (1)
- Travanj 2014 (3)
- Ožujak 2014 (3)
- Veljača 2014 (1)
- Siječanj 2014 (4)