Arbona ponovo posetila sedište Google-a u Dablinu

Objavljeno 22.5.2024. 10:15:14
Arbona ponovo posetila sedište Google-a u Dablinu
Ponovo smo dobili poziv da posetimo Google-ove kancelarije u Dablinu. Sastanci su bili izuzetno produktivni, fokusirajući se na nove inicijative u oblasti veštačke inteligencije (AI) i strateške razvojne projekte koji oblikuju budućnost tehnologije. Zahvalni smo na prilici da istražimo ove transformativne teme sa vodećim stručnjacima iz industrije.

Google-ove prostorije su se malo promenile, ali su se teme naših diskusija značajno razvile. Dok smo nekada razgovarali o osnovama digitalnog marketinga, sada se fokusiramo na napredne tehnologije i inovacije koje menjaju način poslovanja.


Teme sastanaka


Tokom sastanaka, pokrili smo nekoliko ključnih tema:
  • Napredak u veštačkoj inteligenciji (AI): Diskutovali smo o najnovijim dostignućima u AI tehnologiji, uključujući mašinsko učenje, duboko učenje i njihove primene u digitalnom marketingu. Ispitivali smo kako AI može poboljšati personalizaciju korisničkog iskustva i optimizaciju kampanja. Posebno smo se fokusirali na to kako AI može analizirati velike količine podataka kako bi identifikovao obrasce i trendove koji nisu očigledni ljudskim analitičarima. Takođe smo razgovarali o primeni AI u automatizaciji marketinških procesa. Razmatrali smo strateške planove i projekte koji će oblikovati budućnost tehnologije, naglašavajući važnost integracije različitih tehnologija za postizanje veće interoperabilnosti i fleksibilnosti sistema.
  • Inovacije u oglašavanju: Razmenjivali smo ideje o inovativnim pristupima u oglašavanju, uključujući upotrebu AI za automatizaciju oglašavačkih kampanja i poboljšanje ciljanjna publike. Diskutovali smo o načinima na koje AI može analizirati ponašanje korisnika u realnom vremenu kako bi prilagodio oglase individualnim preferencijama i potrebama. Takođe smo razmatrali mogućnost korišćenja AI za prediktivno modeliranje, što može pomoći u predviđanju budućih trendova i prilagođavanju marketinških strategija u skladu s tim.
  • Evolucija digitalnog marketinga: Diskutovali smo o promenama u industriji digitalnog marketinga, novim trendovima i najboljim praksama u nastajanju. Poseban naglasak stavljen je na važnost prilagođavanja dinamičnom okruženju i korišćenje najnovijih tehnologija za sticanje konkurentske prednosti. Analizirali smo uticaj sve veće upotrebe mobilnih uređaja na marketinške strategije i kako optimizovati sadržaj za mobilne platforme. Takođe smo razmatrali rastuću ulogu društvenih medija u povezivanju s publikom i kreiranju angažmana, kao i važnost personalizacije sadržaja kako bi se zadovoljile specifične potrebe i interesi korisnika. Razmatrali smo kako će se marketing razvijati u narednih šest meseci te za nekoliko godina, predviđajući kako će se stvari i odnosi menjati.
  • Prezentacija Arbone: Radili smo na napretku i prezentaciji naše kompanije, razmatrajući nove pristupe za jačanje našeg brenda i povećanje vidljivosti na tržištu. Posebno smo se fokusirali na strategije za bolje obrazovanje naših klijenata o svim novim tehnologijama i trendovima u digitalnom marketingu. Naš cilj je da osiguramo da naši klijenti uvek budu informisani i sposobni da iskoriste najnovije alate i tehnike kako bi postigli svoje poslovne ciljeve.



Naravno, poseta Dablinu nije bila samo poslovna; takođe smo želeli da je iskoristimo za tim bilding. Iako nismo imali mnogo slobodnog vremena, uspeli smo da se opustimo i družimo nakon svih aktivnosti u Google-u.

Naša saradnja sa Google-om nastavlja da raste i radujemo se svim budućim projektima i prilikama koje nas očekuju. Sa najnovijim tehnologijama i stručnostima koje delimo, verujemo da ćemo nastaviti da postižemo izvanredne rezultate i pomeramo granice u svetu digitalnog marketinga.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM