SEO
SEO ili Optimizacija za tražilice fokusira se na poboljšanje organskog rangiranja za relevantne ključne riječi
Da li je potrebno da ulažete u SEO?
Mnogi marketinški stručnjaci se pitaju da li je isplativo ulagati u SEO. Ono što je sigurno je da se SEO ne sme zanemariti, jer može da ima veliki uticaj na uspeh vaše web stranice. Naravno, sve prvobitno zavisi od ciljeva i poslovanja vaše kompani ...
Saznajte više
Saveti za poboljšanje vašeg Google Maps SEO
Šta je Google Maps SEO?
Google Maps SEO je proces optimizacije vašeg poslovnog unosa na Google Maps kako bi se poboljšalo njegovo rangiranje u lokalnim rezultatima pretrage. Kada ljudi unesu upit za pretragu koji je vezan uz određenu lokaciju, Goog ...
Saznajte više
Crawl budget - šta je i zašto je bitan?
Crawl budget je broj URL-ova na vašoj web stranici koje pretraživači poput Google-a pregledaju (otkrivaju) u određenom vremenskom razdoblju. Nakon toga prelaze na druge stranice. Postoje milijarde web stranica na svetu, a pretraživači, na žalost, ima ...
Saznajte više
Šta je URL i zašto je važan za SEO?
URL (uniform resource locator) je adresa određene web stranice ili datoteke (kao što su video, slika, GIF itd.) na internetu. To je ono što upisujete u adresnu traku vašeg pregledača kako biste pristupili online resursu.
Kako URL-ovi funk ...
Saznajte više
Šta je robots.txt i zašto je važan za SEO?
Datoteka robots.txt je skup uputstava koje veb stanice koriste kako bi pretraživačima dali do znanja koje stranice treba i koje ne treba indeksirati.
Saznajte više
Blog meni
Blog - zadnji postovi