Prilagođavanje Google AdWords oglasa vašoj ponudi

Objavljeno 28.5.2015. 13:40:48
Prilagođavanje Google AdWords oglasa vašoj ponudi
Da li želite da učinite svoje oglase ažurnim? Da li želite da budu prilagođeni s obzirom na upite korisnika? Imate akciju, a ne znate kako da je istaknute? Ako je odgovor da, onda su vam potrebni prilagođeni AdWords oglasi koji su ažurni u stvarnom vremenu. Google AdWords nam omogućavaju da u oglas dodajemo broj dana do završetka neke akcije ili parametre oglasa koji se automatski menjaju u zavisnosti od upita korisnika.

Odbrojavanje u Google oglasima

Da li imate proizvode ili usluge koji su na akciji? Bilo bi šteta da akciju ne istaknete u Google AdWords oglasima. Naime, Google oglasi vam pružaju mogućnost odbrojavanja u bilo kom tekstualnom oglasu.

Vrlo je jednostavno kreirati prilagođene oglase. Odete na karticu Ads i dodate novi oglas isto kao što to radite kada dodajete uobičajen oglas. Na mesto gde želite da dodate odbrojavanje unesite vitičaste zagrade “{}” i u zagradama počnite da pišete =COUNTDOWN funkciju pri čemu će vam se pojaviti novi prozor u kojem ćete moći da unesete datum i vreme završetka događaja, kao i broj dana koji određuje kada će oglas početi da se prikazuje. Takođe, morate da odaberete vremensku zonu i jezik.

Funkcija countdown izgleda ovako {=COUNTDOWN(“yyyy/MM/dd”,”language”,daysBefore)}. Dakle, na mesto “yyyy/MM/dd” unesete datum kada se vaša akcija završava, pod “language” unesete npr. “srb” (ukoliko ciljate Srbiju), a pod daysBefore stavite broj dana od kada se oglas počinje prikazivati s obzirom na datum završetka. Na primer, ako je vreme završetka akcije 15.08., a vi želite da se vaš oglas počinje prikazivati 7 dana ranije tada unesite broj “7″. U tom primeru će oglas početi da se prikazuje tek 08.08.
Primer oglasa sa countdown funkcijom nalazi se u nastavku. Žuto označenom bojom prikazan je broj dana do završetka akcije (on se svakodnevno automatski ažurira).

Tekstualno prilagođavanje Google oglasa

Tekstualno prilagodite svoje tekstualne oglase na taj način da uključite što više detalja koji su usko povezani sa onim što korisnik traži. Na primer, ukoliko korisnik traži Ariston bojler od 30 litara, tada u svoj oglas možete da uključite model, kapacitet i po potrebi cenu ili neku drugu informaciju (vreme trajanja popusta ukoliko postoji i sl.)

Za početak izradite tablicu sa spiskom atributa (prilagođavate je po potrebi). U sledećoj tablici se nalazi primer definisanih atributa za bojlere (Model, Kapacitet, Početna cena). Primer jednog oglasa može da bude ovakav:

{=Bojleri.Model} bojleri
www.primer.com
Kapacitet od {=Bojleri.Kapacitet} litara.
Cena već od {=Bojleri.Početna cena} dinara!

Ariston bojleri
www.primer.com
Kapacitet od 50 litara.
Cena već od 8499,90 dinara!

Pri čemu su Bojleri ime tablice sa spiskom atributa za prilagođene oglase.
U navedenom primeru, ukoliko korisnik u pretraživač upiše ključnu reč bojler ariston 50 l tada će mu se prikazati tekstualni oglas upravo sa nazivom modela Ariston, kapaciteta 50 litara i cene od 8499,90 dinara. Dakle, u tekstu oglasa se prikazuje upravo ono što korisnik traži, pri čemu se po potrebi može dodati još informacija.

Postoje različiti načini ciljanja. Jedan od njih smo koristili u prethodnom primeru (ciljanje prema ključnoj reči – Target keyword). Takođe, prilagođenim oglasima možete da ciljate prema grupi oglasa ili kampanji. S obzirom na vrstu ciljanja, prilagođavate svoje atribute u tablici.

Iskoristite alate za prilagođavanje iz Google AdWordsa kako biste pokazali svojim korisnicima da imate upravo ono što oni traže.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge