... Saznajte više
Ciljevi u Google Analytics-u uključuju radnje kao što su obavljanje kupovine, završetak nivoa u igrici ili slanje obrasca za kontaktiranje kompanije. Ako posetilac vašeg sajta ili korisnik vaše aplikacije izvrši radnju koja je postavljena kao cilj, Analytics je beleži kao konverziju.
Ciljevi u Analytics-u su izuzetno važni jer... Saznajte više
Google Analytics je najkorišćeniji alat za analizu saobraćaja na veb stranicama u svetu. Postavljanje Google Analytics-a je vrlo jednostavno.
Prvenstveno, potrebno je kreirati novi Analytics nalog na . Zatim se određuju svojstva kreiranog naloga. Nakon što se odabere praćenje saobraćaja veb stranice ili praćenje mobilne aplikacije, konfigurišu se ostala podešavanja u Analytics-u.
Dalje, možete omogućiti drugim korisnicima pristup vašem Analytics nalogu. Takođe, imate mogućnost postavljanja ciljeva važnih za vaše poslovanje, koje možete pratiti u obliku konverzija. Na kraju, važno je povezati vaš Analytics nalog sa AdWords nalogom.
Postavljanje Google Analytics-a neće vam oduzeti previše vremena, a korišćenje ovog alata pružiće vam važne analitičke... Saznajte više
je metoda koja se koristi kako bi se proverilo da li određena promena na web stranici može da pozitivno utiče na konverzije. A/B test je suočavanje dve opcije (A i B) između kojih ne možete da se odlučite. Test između opcija A i B za vas će odraditi korisnici/klijenti pa ćete dobiti odgovor koja je od njih bolja, privlačnija tj. koja generiše bolji korisnički angažman.
Primer A/B testiranja je email newsletter i upotreba gotovog email marketing alata MailChimp.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!
Kontaktirajte nas
je alat koji se koristi uglavnom prilikom SEO optimizacije za bolje rangiranje stranica u organskim rezultatima pretrage.
SEMrush kombinuje podatke i strategiju u jednom alatu dajući put ka najboljem plasmanu Vaše web stranice.
Greška 404 ili 404 error - , najčešća je greška koja se događa tokom indeksiranja stranica. 404 error zapravo je kojeg web server javlja prilikom pristupa određenom web. To je znak da korisnik ili je u preglednik (browser),
Ne znamo za vas, ali nama se u uredu barem jednom tjedno dogodi da naletimo na grešno indeksiranu stranicu, tj. na ovaj famozni 404 broj kojeg se svi u online poslovanju boje. Naime zbog ove sitne greške često pate , dok normalnim korisnicima ova serverska greška ništa ne znači. Ali zašto se uopće pojavljuje?
Jedan od najčešćih razloga zašto smo svi barem...
Saznajte više
Svaka je specifična i svaka se radi na drugačiji način, pa je prema tome teško unapred odrediti . Ali, uz pomoć se može preporučiti određeni SEO paket usluga, a zavisno od toga šta paket sadrži i koliko će vremena biti potrebno da se kvalitetno odradi optimizacija stranice, unapred je definisana cena. Je li uspešna vidi se iz rezultata tek za nekoliko nedelja ili čak meseci, a teško je unapred videti i hoće li rezultat biti zadovoljavajući. Trudimo se maksimalno udovoljiti klijentu, ali i , to traži dodatan angažman i veću cenu, ali rezultat koji se... Saznajte više
Nakon što je završen posao sa , kreće se sa , koja je neophodna ukoliko ciljate na zasićenu tržišnu nišu sa velikom konkurencijom. obuhvata radnje izvan vašeg web sajta, a cilj joj je da poveća vidljivost i poziciju stranica u rezultatima pretrage.
Proces za pretraživače sastoji se pre svega od . Kroz kvalitetnu link building strategiju, odnosno izgradnju linkova, generišu se dodatni izvori poseta sa srodnih i relevantnih web sajtova. Što više kvalitetnih backlinkova, to bolje za vaš sajt - ali i za celokupno poslovanje.
Međutim, pretraživači neprekidno ažuriraju svoje kako bi filtrirali spam linkove, zbog čega je neophodno...
Saznajte više
jeste . Mnogi domaći vlasnici webshopova tek započinju sa online prodajom, pa često imaju samo jednu osobu (ili sami sebe) zaduženu za vođenje sajta. Ta osoba obično nema dovoljno vremena za istraživanje i pisanje kvalitetnog sadržaja - pogotovo kada je reč o opisima proizvoda i kategorija.
Upravo zato je nezamisliva bez postavljanja prioriteta.
Ako pojedini proizvodi ostvaruju znatno veću prodaju, oni bi trebalo da budu istaknuti i da dobiju kvalitetan, . Uvek se treba voditi logikom: „Bolje ikakav sadržaj nego nikakav“ - jer je i prosečan opis bolji nego prazan prostor bez teksta. To važi posebno za kategorije proizvoda...
Saznajte više