Kada se govori o mestu gde je najbolje da postaviti CTA dugme osnovna ideja je da ga... Saznajte više
podrazumeva da na Vašoj web stranici postoji već broj istih ili sličnih sadržaja koji se mogu pojaviti u rezultatima pretraživanja za isti upit. Optimizacijom članaka za slične upite pretraživanja, mogu se umanjiti šanse za međusobno rangiranje.
Sa Google Display oglasima imate pristup milionima web stranica, aplikacija i video zapisa i možete da dosegnete oko 93% svih internet korisnika. Zato je Google Display često bolji izbor za neka preduzeća i ostvaruje niži trošak po kliku. Prosečna cena po kliku iznosi ispod 1$, dok je ona kod search oglasa između 1$ i 2$.
Cena klika na AdWords Display oglas zavisi od Quality Score-a - što je QS viši, to je trošak niži! Šta je Quality Score? Quality Score je Google-ov interni sustav rangiranja kvaliteta i relevantnosti oglasa i ključnih reči. Prema njemu Google određuje trošak po kliku (CPC) i u...
Saznajte više
Google AdWords oglasi se mogu prikazivati na određenoj lokaciji, kao što su države, gradovi, teritorije, pa i radijus oko neke lokacije. Google to omogućava tako što prati korisničku IP adresu, lokaciju uređaja ili interesovanja koja je korisnik pokazao za određenu lokaciju, npr. pretraživanjem lokacije na pretraživaču ili Google Maps, korišćenjem domena specifičnih za tu lokaciju.
je jedna od osnovnih strategija sa kojima svoje Google AdWords oglase prikazujemo što relevantnijoj grupi korisnika.
Ipak, iako izgleda poprilično jednostavno, lokacijsko targetiranje nudi mnoge napredne opcije. Za preduzeća i brendove do kojih se može doći pešaka (npr. restorani) ili čija je blizina važna (npr. rabljeni...
Saznajte više
"We’re only showing your ad occasionally because of your budget."
Nakon ovakve poruke u AdWordsu, ljudi obično počnu da plaću i da zovu u pomoć. To je, na kraju krajeva, i najčešća poruka koja se pojavljuje kada se oglase ne prikazuje stalno, već povremeno.
Postoji mnogo razloga zašto se oglasi ne prikazuju stalno, a u nastavku donosimo one najčešće.
Međutim, ono što na samom početku treba da zapamtite jeste to da se za proveru oglasa uvek treba koristiti . Ovaj alat ne broji impresije prilikom pregleda oglasa i ne utiče na rezultate (npr. CTR). Takođe, Ad Preview Tool još preciznije pokazuje gde se...
Saznajte više
Koliko Google znači u današnjem tehnološki prožetom svetu možda najbolje pokazuje sledeća činjenica - svake sekunde se u svetu obavi 2,3 miliona pretraživanja na ovom svetski najvećem pretraživaču.
A, prema WordStreamu, većina dobijenih rezultata pretraživanja se odnosi na .
Na kraju krajeva, - 2010. su te razmeri iznosile 66% iz search oglašavanja i 30% iz oglašavanja na Google Network stranicama (YouTube, Gmail itd.).
Generalno, Google 96% svojih prihoda ostvaruje od oglašavanja!
To je ogroman iznos - gotovo 6,5 milijardi dolara - koji diktira budućnost i sadašnjost digitalnog oglašavanja.
Google svoje oglase generalno može da podeli na dve vrste - tekstualni, odnosno search i display,...
Saznajte više
Google konstantno uvodi i algoritama kako bi bolje regulisao kvalitet oglasa.
Ipak, koliko god se oglašivači udaraju po glavi i postavljaju pitanje zašto im AdWords oglasi nisu odobreni, toliko takva Google politika koristi celom kolektivu - i oglašivačima, i korisnicima i, na kraju krajeva, i samom Google-u. Kako?
Ako oglašivači objavljuju , korisnici će na njih . Stoga će oglašivači trošiti više budžeta na AdWords reklamiranje pa će zbog konkurencije kreirati kvalitetnije oglase. A sve će to navesti obe strane da se .
Tako je uglavnom objasnio Hai Varian, glavni Google-ov računovođa i profesor emeritus mikroekonomije i informatičke ekonomije sa Sveučilišta Berkeley.
Zato nije...
Saznajte više
Dvoumite se oko postavljanja Google Adwords oglašavanja i verovatno postavljate sebi različita pitanja. Da li mi uopšte treba Google Adwords oglašavanje? Zašto mi je potrebno Google Adwords oglašavanje? Šta ću dobiti tim načinom oglašavanja? Google Adwords oglašavanje omogućava vam da privućete nove posetioce na vašu web stranicu, ostvarite svoju konverziju, povećate zaradu putem svoje web stranice, zadržite posetioce na svojoj web stranici.
Google Adwords oglašavanje vam omogućava da sami kontrolišete troškove oglašavanja na dnevnom nivou, određujete koliko novca u kojem vremenskom periodu želite da potrošite, određujete ciljanu publiku kojoj želite da se vaš oglas prikazuje, na kojim jezicima i u kojim...
Saznajte više
Google AdWords promotivni kupon naziva se još i vaučer ili kod, a nudi bonus na nalogu oglašivača. Kako iskoristiti Google AdWords promotivni kupon? Ukratko ćemo vas sprovesti kroz celi postupak. Najpre kliknete na ikonu zupčanika i odaberete Naplata. Tamo ćete na stranici upravljanja promotivnim kuponima (kodovima) uneti promotivni kupon na svoj nalog. Važno je da kupon unesete pre nego što istekne rok njegove valjanosti jer nakon tog roka kupon više neće vrediti. Kada unesete kupon na svoj nalog ako odmah ne vidite bonus, neka vas to ne zabrinjava, najkasnije za 5 radnih dana bonus će se prikazati. Zatim, unesite vremenski... Saznajte više
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!
Kontaktirajte nas
je alat koji se koristi uglavnom prilikom SEO optimizacije za bolje rangiranje stranica u organskim rezultatima pretrage.
SEMrush kombinuje podatke i strategiju u jednom alatu dajući put ka najboljem plasmanu Vaše web stranice.
Greška 404 ili 404 error - , najčešća je greška koja se događa tokom indeksiranja stranica. 404 error zapravo je kojeg web server javlja prilikom pristupa određenom web. To je znak da korisnik ili je u preglednik (browser),
Ne znamo za vas, ali nama se u uredu barem jednom tjedno dogodi da naletimo na grešno indeksiranu stranicu, tj. na ovaj famozni 404 broj kojeg se svi u online poslovanju boje. Naime zbog ove sitne greške često pate , dok normalnim korisnicima ova serverska greška ništa ne znači. Ali zašto se uopće pojavljuje?
Jedan od najčešćih razloga zašto smo svi barem...
Saznajte više
Svaka je specifična i svaka se radi na drugačiji način, pa je prema tome teško unapred odrediti . Ali, uz pomoć se može preporučiti određeni SEO paket usluga, a zavisno od toga šta paket sadrži i koliko će vremena biti potrebno da se kvalitetno odradi optimizacija stranice, unapred je definisana cena. Je li uspešna vidi se iz rezultata tek za nekoliko nedelja ili čak meseci, a teško je unapred videti i hoće li rezultat biti zadovoljavajući. Trudimo se maksimalno udovoljiti klijentu, ali i , to traži dodatan angažman i veću cenu, ali rezultat koji se... Saznajte više
Nakon što je završen posao sa , kreće se sa , koja je neophodna ukoliko ciljate na zasićenu tržišnu nišu sa velikom konkurencijom. obuhvata radnje izvan vašeg web sajta, a cilj joj je da poveća vidljivost i poziciju stranica u rezultatima pretrage.
Proces za pretraživače sastoji se pre svega od . Kroz kvalitetnu link building strategiju, odnosno izgradnju linkova, generišu se dodatni izvori poseta sa srodnih i relevantnih web sajtova. Što više kvalitetnih backlinkova, to bolje za vaš sajt - ali i za celokupno poslovanje.
Međutim, pretraživači neprekidno ažuriraju svoje kako bi filtrirali spam linkove, zbog čega je neophodno...
Saznajte više
jeste . Mnogi domaći vlasnici webshopova tek započinju sa online prodajom, pa često imaju samo jednu osobu (ili sami sebe) zaduženu za vođenje sajta. Ta osoba obično nema dovoljno vremena za istraživanje i pisanje kvalitetnog sadržaja - pogotovo kada je reč o opisima proizvoda i kategorija.
Upravo zato je nezamisliva bez postavljanja prioriteta.
Ako pojedini proizvodi ostvaruju znatno veću prodaju, oni bi trebalo da budu istaknuti i da dobiju kvalitetan, . Uvek se treba voditi logikom: „Bolje ikakav sadržaj nego nikakav“ - jer je i prosečan opis bolji nego prazan prostor bez teksta. To važi posebno za kategorije proizvoda...
Saznajte više