Saveti za uspešnije oglašavanje na Google-u

Objavljeno 10.1.2024. 16:20:01
Saveti za uspešnije oglašavanje na Google-u

Saveti za uspešnije oglašavanje na Googleu


Oglašavanje na Googleu, uz oglašavanje na Meti, postalo je neizbežno za poslovni uspeh. Iako postavljanje oglasa na Google-u može uraditi skoro svako, za postizanje odličnih rezultata ipak je potrebno dobro poznavanje alata i pažnja na detalje koji mogu napraviti veliku razliku u efikasnosti kampanje.

Iz tog razloga, u nastavku vam donosimo neke od smernica koje je Google preporučio, a koje mogu značajno unaprediti oglašavanje i time povećati ROI.
 
  • Implementacija praćenja konverzija

     
    • Prvi korak ka uspešnom oglašavanju na Googleu je uspostavljanje praćenja konverzija na vašem veb sajtu. Praćenje konverzija putem Google Tag Manager-a pruža uvid u ponašanje korisnika nakon interakcije s oglasima, što može uključivati sve, od prijave na newsletter do kupovine proizvoda. Ovaj postupak omogućava merenje efikasnosti oglasa i stvara osnovu za dalju optimizaciju kampanje.
  •  
    • Ovim jednostavnim postupkom omogućićete merenje efikasnosti vaših oglasa i tako stvoriti osnovu za dalju optimizaciju kampanja. Bez praćenja konkretnih rezultata, ulaganje u Google Ads će vrlo verovatno dovesti do uzaludnog trošenja marketinškog budžeta, pa nikako nemojte preskočiti ovaj korak. 
 
  • Primena Smart Bidding-a

     
    • Korišćenje automatiziranih licitacija, podržanih Google-ovom veštačkom inteligencijom, može značajno pojednostaviti proces određivanja ponuda za svaku aukciju oglasa. Smart Bidding strategije omogućavaju optimizaciju konverzija, što vam omogućava maksimizaciju vrednosti svakog kliknutog oglasa.
  •  
    • Da biste u potpunosti iskoristili potencijal Smart Biddinga, prvo je potrebno uspostaviti praćenje konverzija prema uputima iz prethodnog pasusa. Bez toga, moguće je koristiti strategije poput Maximize clicks, ali ne i one potencijalno puno vrednije, kao što je Maximize conversions.  
  •  
 
  • Proširivanje opsega ciljanja

     
    • Efikasno ciljanje je ključno za uspeh Google oglašivačkih kampanja. Važno je usmeriti se na sva geografska područja gde se nalaze potencijalni kupci, ne samo na lokaciju vaše fizičke prodavnice ili sedišta. Takođe, uključivanje širokog spektra relevantnih ključnih reči pomaže maksimiziranju dosega i privlačenju ciljane publike.
  •  
    • Koraci koji će biti od pomoći u istraživanju ključnih reči su: 
    1. Napravite listu relevantnih tema
    2. Popunite teme s ključnim rečima
    3. Istražite povezane ključne reči s Google Related Search Terms i Google Suggests
    4. Kreirajte listu osnovnih ključnih reči i long-tail ključnih reči
    5. Istražite konkurenciju
    6. Smanjite listu s Google Keyword Plannerom i Trendsom.
  •  
 
  • Strukturiranje oglasnih grupa (Ad Groups)

     
    • Pravilno strukturiranje oglasnih grupa može povećati efikasnost kampanja. Svaka kampanja može sadržavati više oglasnih grupa sa zasebnim oglasima i ključnim rečima usko vezanim za ponudu. Ovo omogućava kvalitetnije ciljanje specifičnih segmenata kupaca i povećava šanse za konverzije.
  •  
    • Na primer, ako prodajete patike, trebalo bi da kreirate odvojene oglasne grupe za svaku vrstu patika, kao što su dečije patike, sportske patike, patike za žene, patike za muškarce, i slično. U svakoj od ovih oglasnih grupa, koristite ključne reči koje su prilagođene specifičnoj kategoriji proizvoda. Ovaj pristup omogućava preciznije i detaljnije ciljanje specifičnih segmenata kupaca, povećavajući time šanse za postizanje konverzija.
  •  
    • Svaka oglasna grupa bi trebala sadržavati barem tri različita oglasa kako bi Google mogao testirati koji od njih postiže najbolje rezultate. Dodatni savet je da u kampanji koristite barem četiri asseta ili dodataka, kao što su pozivni gumbi, adrese ili dodatni linkovi.
 
  • Pisanje efikasnih oglasa

     
    • Prilikom pisanja oglasa, treba se staviti u poziciju osobe koja nije upoznata sa vašom firmom i proizvodima. Jasno formulisanje oglasa povećava šanse za klik i konverziju. Oglas treba precizno komunicirati vaš proizvod ili uslugu kako bi bio relevantan za ciljanu publiku.
  •  
Google oglašavanje zahteva promišljen pristup i kontinuirano prilagođavanje, a redovna analiza i ažuriranje strategija su ključni za održavanje relevantnosti i efikasnosti oglašavanja. Za minimizaciju utrošenog vremena i maksimizaciju rezultata Google oglašavanja, slobodno nas kontaktirajte za pomoć kako biste što brže i jednostavnije ostvarili svoje poslovne ciljeve!
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM