Šta su Google Analytics izveštaji i kako ih koristiti?

Google Analytics izveštaji pomažu Vam pri analizi podataka kako bi utvrdili napredak sajta. Osim toga, izveštaji  Vam pomažu pri analiziranju podataka. Na raspolaganju Vam stoji veliki izbor izveštaja, ali preporuča se korišćenje prilagođenih izveštaja. Te izveštaje kreirate sami, birate dimenzije i merne podatke te odlučujete kako će se prikazivati. Kako bi koristili Analytics izveštaje:
 
  • Prijavite se na Analytic račun.
  • Odaberite karticu Prilagođavanje pri vrhu leve strane bilo koje stranice u Analyticsu.
  • Kliknite na +Novo prilagođeno izvješće pri vrhu tablice. Ukoliko ne vidite navedenu opciju, odaberite Pregled u levom navigacijskom oknu.
  • Unesite Naslov izvešća.
  • Odaberite tip izvešća. Nudi vam se istraživanje, jednostavna tablica ili prikaz maske.
  • Odaberite dimenziju i merne podatke. Navedene opcije variraju zavisno o vrsti izvešća jer svaka vrsta prikazuje podatke na različite načine.
  • Kliknite Spremi.


Da bi pristupili kreiranim prilagođenim izveštajima , odaberite karticu Prilagodba pri vrhu leve stranice u Analyticsu. U levoj navigaciji odaberite Pregled da biste videli popis tablica svih svojih prilagođenih izveštaja. Takođe, ovde Vam se nudi mogućnost organizovanja izveštaja u različite grupe kako bi lakše upravljali njima.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM