Koji su preduslovi za što bolju pozicioniranost ključnih reči na Googleu?

Osnovni cilj prema kojem teži svaka web sajt a to je što bolja pozicija na Googleu. A kako bi se to postiglo najvažniji element je optimizacija web sajtova, a prvi i osnovni korak je On Page optimizacija koja obuhvata sve meta i alt tagove, title tagove, H1 i strong tagove. To su oni delovi stranice na koje se najviše obraća pozornost, odnosno po tome će Google bootovi pozicionirati Vaš web sajt i upravo se uz sadržaj najviše pažnje obraća na taj deo.

Title tag jedna je od važnijih stvari. Naslov mora sadržavati između 55 i 65 znakova, mora biti smislen i sadržavati ključnu reč. Najbolje je da ključna reč bude na početku title-a.

Meta tagovi, odnosno description tag mora sadržavati između 120 i 155 znakova i jednu do dve ključne reči koje se ponavljaju na početku descriptiona i na samom kraju.

Kvalitetan sadržaj sa dovoljno, ali ne previše ključnih reči, koji će biti zanimljiv čitateljima jedan je od najvažnijih faktora za što bolje pozicioniranje na Googleu. SEO preporuka je sadržaj sa 400 – 600 reči od kojih su tek 2% ključne reči. Napišite zanimljiv sadžaj kako bi se čitaoci iznova vraćali na Vašu web stranicu.

Drugi korak kod optimizacije web stranice je Off Page optimizacija ili izgradnja linkova sa spoljnih web sajtova na Vašu. To je deo koji se radi nakon napravljene On page optimizacije. Za Google je jako važno ako vaš web sajt preporučuju neki “jači” sajtovi ili strukom slične web sajtove

Želite li što bolju pozicioniranost ključnih reči na Googleu, držite se navedenih smernica.  
Blog meni
Optimizacija za pretraživače - zadnji postovi
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM