Koliko je vremena potrebno za napredak u pozicioniranju ključnih reči?

Jednu od najvećih uloga u kupovini, odnosno ponudi proizvoda ili usluga preko interneta imaju Google AdWords oglasi koji se postavljaju preko ključnih reči. Internet pretraživači preko kvalitetnih ključnih reči dolaze do oglasa i prikazuju ga klijentu, ali samo onom klijentu koji je zainteresovan za taj proizvod. Takođe, budžet koji će biti potrošen na internet oglašavanje određuje se unapred, a naplaćuje se samo onaj oglas na koji klijent klikne.

Internet pretraživač, u ovom slučaju Google, je pretraživač koji koristi niz metoda kako bi se odredilo koje stranice će biti prikazane i kojim redoslijedom. Točne formule za što bolje pozicioniranje sajta nema, ali postoji nekoliko načina koji mogu poboljšati ranigiranje. SEO optimizovna web ključ je uspeha.

Za dobar Google rank nisu važne samo ključne reči već je li sadržaj kvalitetno napisan, je li zanimljiv čitaocima i hoće li se oni ponovno vraćati na taj web. Jedan od sledećih važnijih faktora prema kojima će Google pozicionirati Vaš web su hyperlinkovi. Google gleda linkove unutar stranice koji vode na spoljne stranice, ali i linkove koji sa drugih popularnih stranica vode na Vaš. Sledeće što je važno za Google rank su društvene mreže i konstantna aktivnost na njima, a posebna se pažnja pridodaje Google+ društvenoj mreži. Prilikom pisanja ključnih reči preko kojih će klijent preko Internet pretraživača doći do Vašeg sajta važno je da su one kvalitetne, odnosno da je konkurencija za određenu ključnu reč niska, a broj mesečnih pretraživanja što veći.

Vreme koje je potrebno da ključne reči, odnosno web bude što bolje pozicioniran na Internet pretraživačima zavisi upravo od navedenih faktora. Što su ti faktori bolje i kvalitetnije napravljeni, će potrebno nekoliko dana da Google indeksira sadržaj i već kroz par dana vaša stranica može biti na vrlo visokoj poziciji. Naravno, da tako i ostane potrebno je redovno nadopunjavati internet stranicu zanimljivim i korisnim sadržajem koji je jednako tako i kvalitetno napisan pridržavajući se SEO pravila. Ukoliko se stranica ne obnavlja vrlo je verovatno da će nakon nekog vremena izgubiti dobru poziciju, a moguće je da će je internet pretraživači u potpunosti ukloniti.
Blog meni
Optimizacija za pretraživače - zadnji postovi
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM