Saznajte kako da postignete prvo mesto na pretraživaču

Kako biti prvi na preraživaču pitanje je koje zanima mnoge online oglašivače. Danas je na Internetu prisutna velika konkurencija te više nije dovoljno samo izraditi web sajt i biti prisutan online. Mnogi oglašivači moraju utrošiti mnogo financijskih sredstava i vremena kako bi uspeli da dominiraju pretraživačima i dovesti potencijalne klijente u svoje online poslovanje.

Jedan od načina za pokušavanje preuzimanja vodstva je korištenje plaćenih oglasa, od kojih su najpoznatiji Google AdWords oglasi. Pomoću ovakvih oglasa postoji mogućnost oglašavanja na temelju ključnih reči koje korisnici upisuju u pretraživaču. Ukoliko su reči vezane uz vaše poslovanje, a vi ih koristite u svojim oglasima, oglas će se prikazati korisniku. Naravno, prikazivanje oglasa na prvom mestu zavisi i i o drugim fakora: ceni po kliku, kvaliteti oglasa itd.

Takođe, bitno je spomenuti i organsko pretraživanje. Ovde je između ostalog važno imati kvalitetan sadržaj na web sajtu sa uključenim ključnim rečima, a u tome vam svakako može pomoći SEO optimizacija. Dakle, preduslov za prvo mesto je kvalitetniji i bolji sadržaj od konkurencije uz primjenu niza drugih tehničkih stvari. Više o navedenome možete saznati u Arboni gde će vam naši stručnjaci detaljnije objasniti celokupni proces.
Blog meni
Optimizacija za pretraživače - zadnji postovi
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM