Šta je link building? Koliko vredi jedan link?

Link building je tehnika dobijanja linkova sa eksternih webova na svoj web. Link ili hyperlink (poveznica) je veza između dve različita weba.

Više je načina i tehnika za provedbu link building kampanja, a često se kaže da je link building i jedna od najzahtevnijih SEO tehnika.

Dva su osnovna načina na koja pretraživači koriste linkove:
  • Za otkrivanje novih webova
  • Za pomoć kod rangiranja stranice u rezultatima pretraživanja
Dakle, za bolju poziciju na pretraživačima potrebno je imati postavljene spoljne linkove koji vode na vaš web. Ali, ti isti linkovi trebali bi biti visoko kvalitetni, jer sama količina linkova nije bitna koliko i njihova kvaliteta. Na primer, jedan visoko kvalitetan link više će dorpineti boljem rankingu nego 20 linkova loše kvalitet. 

Link building je svakako bitna stavka online marketinga te je danas ovu tehniku svakako potrebno uvrstiti u svoju online promociju.
Blog meni
Optimizacija za pretraživače - zadnji postovi
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM