Šta je tehnička optimizacija za pretraživače

Često se može čuti da moderan SEO nije tehnički i da više iziskuje "content" znanje. "Content" optimizacija uključuje taktike kao izbor ključnih reči, stukturiranje sadržajnog razvoja i sl.

Iako se poslednjih nekoliko godina veća pažnja posvećuje "content" optimizaciji, bez tehničke optimizacije ne mogu se očekivati pozitivni rezultati.

Tehnička optimizacija stranica uključuje:
  • XML sitemaps - semantičko označavanje koje tražilicama daje specifične detalje o stranicama, slikama i video prikazima na web siteu.
  • "404 pages" - pojavljuju se kada neka stranica nedostaje ili dolazi do tzv. "broken links". U tom slučaju preusmerava se na odgovarajuću stranicu web sitea.
  • 301 redirekcije - stranice koje više ne postoje preumsjeravaju se na odgovarajuće postojeće stranice.
  • Kodiranje i tehničko programiranje - npr. mogućnost bržeg učitavanja weba
  • itd...
Blog meni
Optimizacija za pretraživače - zadnji postovi
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM