Kako promovisati objavu na Facebooku?

  • Facebook Vam omogućuje dva načina na koji možete da promovišete objavu, a to su:
 
  •     Boost posts
  •     Promotion posts

Pokretanje boost postova je veoma jednostavno i omogućeno je za bilo koji post na Vašoj stranici. Sve što trebate učiniti je kliknuti na “Boost post” u donjem desnom uglu Vašeg posta. Tada će se otvoriti prozor u kojem je potrebno odabrati ciljanu publiku. Imate dve mogućnosti, osobe koje su lajkovale Vašu stranicu i njihovi prijatelji, te osobe koje sami odaberete prema lokaciji, godištu, polu i interesima. Nakon što definišete publiku, potrebno je odrediti budžet i to je to, Vaš boost post je spreman.

Za pokretanje promotion postova potreban je Ads Manager ili Power Editor. Nakon što uđete u Ads Manager odaberite “Page Post Engagement”. Pomoću padajućeg izbornika odaberite stranicu i tačan post koji želite da promovišete. Kada kliknete “Continue” videćete da navedena opcija nudi mogućnost korišćenja koda za praćenje konverzija koji vaš post šalje na stranicu na kojoj su postavljeni pixel kodovi. Takođe, ovde Vam se nude
 mnogo više mogućnosti prilikom odabira ciljne grupe, načina trošenja i postavljanja budžeta. 

S obzirom na cilj koji želite da ostvarite odaberite način promovisanja objava na Facebooku.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM