Koje su metrike vidljive samo kod YouTube kampanja?

Metrike koje su vezane samo za YouTube kampanje i ne mogu se koristiti niti kod jedne druge kampanje (pretraživačke, prikazivačke):
 
  • Dobijeni like-ovi - like koji nastaje nakon što korisnik pregleda određeni video oglas. Odnosi se na bilo koji drugi video na istom YouTube kanalu i računa se u periodu do 7 dana nakon što korisnik pregleda video oglas.
  • Dobijeni pregledi - pregled videa koji nastaje nakon što korisnik pregleda određeni video oglas. Pregled videa odnosi se na bilo koji drugi video na YouTube kanalu te se računa u periodu do 7 dana nakon što korisnik pregleda video oglas.
  • Spremanje u playlistu - nastaje kada korisnik pregleda video oglas te u roku do 7 dana taj ili drugi video s YouTube kanala oglašivača doda u svoju playlistu.
  • Podele videa oglašivača - nastaje kada korisnik pregleda video oglas te u roku do 7 dana taj video ili neki drugi video sa YouTube kanala oglašivača podeli.
  • Dobijeni pratioci - nastaje kada korisnik pregleda video oglas te u roku do 7 dana se pretplati na video kanal oglašivača.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM