Optimizacija Facebook oglasa: Link Clicks ili Landing Page Views?

Optimizacija Facebook oglasa prema Link klikovima i prema pogledima na odredišnu stranicu dostupna je jedino za Traffic kampanju. Landing Page View optimizacija znači da Facebook korisnik mora da klikne na Facebook oglas i dođe na odredišnu stranicu, dok Link Click optimizacija znači da Facebook korisnik samo mora da klikne na link.

Kako funkcioniše Facebookova optimizacija za prikazivanje oglasa?

Kao što je svima jasno, Facebook skuplja i najsitnije podatke o ponašanju korisnika. Kako bi ih obradio što brže i kvalitetnije, koristi AI (strojno učenje), koje otključava neverovatan potencijal za oglašavanje. 
 

Facebook oglasi: Landing Page Views u Traffic kampanji


Ako vam je sa Facebook oglasima cilj da privučete što više online prometa na vaše stranice, Traffic kampanja čini se kao sigurna opcija. Facebook će optimizovati vaše oglase kako bi dobili veći promet. To sve znate, jel? Al da li je to potpuna istina? Pa, u jednu ruku da, a u drugu ne. To jest, u pravu ste jedino u slučaju ako oglase optimizujete prema Landing Page Views.

Landing Page Views optimizacija cilja onu publiku koja će najverovatnije kliknuti na vaš oglas i koja će čekati da se odredišna stranica učita. Znači tako ste sigurni da su FB korisnici došli na vaš sajt.

Ova je optimizacija dostupna i za Conversion kampanje, no bez obzira na cilj vaše kampanje, jedini zahtev koji morate da ispunite kako bi mogli da optimizujete oglase prema odredišnim stranicama je da instalirate Facebook Pixel. 



Upravo zbog tog strojnog učenja, Facebook može da optimizuje oglase. On pomoću FB pixela skuplja podatke o korisničkom ponašanju nakon što korisnici napuste Facebook platformu. 

Nekad davno, jedina opcija za optimizaciju oglasa u Traffic kampanji bila je optimizacija prema Link klikovima, a već duže vreme pridružila joj se optimizacija i prema pogledima odredišne stranice (Landing Page View).

Razlikuje li se Link Click od Landing Page View optimizacije?


Da! Klik na link znači da je FB korisnik kliknuo na oglas što ne znači da je dospeo do Landing stranice, to jest, do stranice na koju želite da dođu FB korisnici. Šta se u međuvremeno moglo dogoditi? Svašta!
  • FB korisnik slučajno klikne na link i zatvara stranicu pre nego što se ona učita
  • FB korisnik namerno klikne na link, ali stranica se predugo učitava pa odluči da je zatvori

Dakle, optimizacija za Landing Page View (prikaz odredišnih stranica), pravi je i jedini način da poboljšate kvalitet online prometa, a i da povećate konverzije. 

Ako su vam ove informacije napravile zbrku u glavi, slobodno nam se javite! Vodimo Facebook oglašavanje već dugi niz godina, pa smo upoznati i sa nekoliko korisnih trikova :)
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM