Šta je Facebook Pixel i čemu služi?

Facebook Pixel je analitički alat koji precizno meri učinkovitost vašeg Facebook oglašavanja. Sastoji se od koda koji se mora dodati na web sajt. Nakon što je dodan, on meri izvođenje Facebook oglašavanja i prati interakciju svakog posetioca na vašem sajtu.

Kako Facebook Pixel radi?


Facebook Pixel se aktivira svakog puta kada posetilac sa Facebooka dođe na vaš web i te podatke šalje Facebook Ads Manageru. S obzirom na to da Pixel prati Facebook korisnike, Pixel vrlo lako možete upotrebiti za remarketing na Facebooku i za detaljniji uvid u samo ponašanje online korisnika tokom njihove posete sajtu.

Tako možete:
  • dobiti detaljniji uvid u publiku koja vas prati, 
  • možete slati usmerenije promotivne poruke
  • pratiti uspešnost vaših plaćenih FB oglasa
  • videti da li su korisnici dovršili željenu radnju
  • ….

Mogućnosti Facebook Pixela

1.Optimizacija plaćenih promotivnih kampanja

Facebook Pixel možete da koristite za licitiranje (bidanje) u Conversion kampanjama. Ove Facebook kampanje su isključivo namenjene dobivanju što više konverzija (preuzimanje eBooka, pretplata na newsletter, kupovina...). Facebook će nakon dovoljno prikupljenih podataka prikazivati oglase samo onim korisnicima koji će najvjerojatnije dovršiti željenu akciju, pa se ne morate brinuti o suludim i bespotrebnim troškovima.

2. Remarketing


Pixelom možete da postavite remarketing kampanje prema korisnicima koji su već pre poslovali s vama ili prema korisnicima koji su posetili vaš sajt, a nisu dovršili željenu akciju (nije bilo konverzija).

3. Lookalike publika


Nakon što Pixel prepozna najmanje 100 konverzija, tada možete da stvorite sličnu publiku onoj publici koja je na vašem sajtu ostvarila konverzije. Tako možete da ciljate širu publiku koja nalikuje onoj koja je postala vaš kupac ili klijent.

Custom Audience (prilagođena publika): nešto najbolje od Facebook Pixela

Facebook Pixel nudi 3 osnovne funkcije koje vam mogu pomoći u oglašavanju:
  • Prilagođena publika sa vašeg sajta (Custom audiences from your website): Publika koja je posetila vaš sajt, a istovremeno je prijavljena na Facebook. Pixel će zabeležiti sve stranice koje su posetioci posetili.
  • Prilagođena publika prema konverzijama (Custom conversions): Facebook Pixel prati konverzije na sajtu. Jedino što morate da napravite je da odredite sajt koji će da signalizuje Facebooku da je određena radnja izvršena. Najčešće se radi o “Thank you” stranici.
  • Prilagođena i standardna događanja (Custom and standard events): Stvaraju se pomoću dodatnog programskog koda, a omogućuju praćenje više od 40 konverzija te nude detaljniju analizu i precizniju statistiku

Kako kreirati Facebook Pixel?

Kako bi kreirali Facebook Pixel, potrebno je da odete na Pixels tab u vašem Ads Manageru. 

Zatim kliknite na Create a Pixel, odaberete ime pixela, prihvatite uslovee te kliknete na Create Pixel.

Za instaliranje ovog pixel koda kliknite na Manually Install the Code Yourself u Ads Manageru i kopirajte kod u <head> deo svake stranice.

Nadamo se da smo uspeli da vam objasnitmo zašto je Pixel važan deo svake marketinške kampanje na Facebooku :) Ako vam zatreba pomoć, javite se.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM