Šta je to Facebook Automated Rules?

Sa ciljem olakšavanja vođenja kampanja oglašavanja, sa Automated Rules možete da kreirate svoja pravila u Facebookovom Ads Manageru koja automatski ažuriraju ili vas obaveštavaju o promenama na vašim kampanjama, setovima oglasa ili oglasima.

Pri kreiranju svojih automatiziranih pravila, postavljate uslove koji, kada se zadovolje, okidaju ta pravila. Tako na primer možete da kreirate pravila koja će zaustaviti oglas sa lošim učinkom, povećati budžet odlične kampanje ili poslati obaveštenje kada broj ljudi koji vide oglas padne ispod željene granice.

Postavljanje pravila vrši se preko nekoliko varijabli:
 
  • Apply rule to - odaberite na koju kampanju, set oglasa ili oglas će se pravilo odnositi.
  • Action - omogućuje vam odabir akcija koje će pravilo poduzeti ako se zadovolje uslovi:
  1. ugasiti kampanja
  2. poslati e-mail obavijest da je uslov zadovoljen
  3. prilagoditi budžet (povećati ili smanjiti dnevni ili životni budžet za X % ili $)
  4. prilagoditi manual bid (povećati ili smanjiti bid za X % ili $)
  • Condititions - uslovi koje Facebook treba proceniti kako bi odredio preduzeti ili ne preduzeti akciju. Trenutno su dostupni sledeći uslovi, a moguće je postaviti kombinaciju više uslova:
  1. Daily spent
  2. Lifetime spent
  3. Frequency
  4. Results
  5. Cost per result
  6. Cost per Mobile App Install
  7. Hours since creation
  8. Cost per Add Payment Info (potreban postavljen Facebook Pixel)
  9. Cost per Add to Basket (potreban postavljen Facebook Pixel)
  10. Cost per Add to wishlist (potreban postavjen Facebook Pixel)
  11. Cost per Complete Registration (potreban postavjen Facebook Pixel)
  12. Cost per Initiate Checkout (potreban postavljen Facebook Pixel)
  13. Cost per Lead (potreban postavljen Facebook Pixel)
  14. Cost per Purchase (potreban postavljen Facebook Pixel)
  15. Cost per Search (potreban postavljen Facebook Pixel)
  16. Cost per view content (potreban postavljen Facebook Pixel)
  17. CPC (potreban link)
  18. CPM
  19. CTR (potreban link)
  20. Lifetime impressions
  21. Impressions
  22. Reach
  • Frequency - koliko često će Facebook pokrenuti pravilo
  • Notification - Facebook će vas automatski obavestiti kada se ispune uslovi i pokrene pravilo preko Facebook notifikacije ili e-maila
  • Subscriber - ako imate više osoba koje pristupaju vašem Facebook računu, možete odabrati koja od njih će primiti rezulate.
  • Time Range - odaberite vremenski raspon na kojem će se temeljiti vaše pravilo
  • Frequency & Schedule - kada će pravilo testirate uslove te je postavljeno prema vašoj vremenskoj zoni
  • Naziv pravila - odaberite naziv pravila koji ima smisla te opisuje što pravilo radi. Npr. ako je pravilo postavljeno da šalje e-mail kada potrošeni budžet pređe 10 €, nazovite ga "potrošeno > 10 €, email".
 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM