Zašto se oglašavati na Instagramu?

Instagram pripada u jednu od najvećih društvenih mreža saviše od 500 miliona mesečno aktivnih korisnika i to je jedan od razloga njegove popularnosti među oglašivačima.

Facebook je putem interfejsa za kreiranje oglasa Power Editora omogućio oglašavanje na Instagramu gdje su dostupne dodatne mogućnosti targetiranja ciljane publike. Nudi se mogućnost vrlo preciznog segmentiranja korisnika po lokaciji, demografskim obeležjima, interesima, ponašanju i mnogim drugim karakteristika. Mogućnosti detaljnog targetiranja koje nudi Instagram definitivno igraju veliku ulogu i utiču na kvalitetu oglašavanja.


Takođe, CPC je veoma nizak, dok je engagement na Instagramu izrazito visok. Važno je napomenuti kako 60% ljudi kaže da je otkrilo novi proizvod putem Instagrama, a čak 75% korisnika Instagrama kaže da je preduzelo akcije nakon što su videli post. Između ostalog, Instagram je savršena platforma za izgradnju vizualnog identiteta brenda. Naime, putem njega možete ispričati celu priču za koju su vam potrebne kvalitetne fotografije jer su one primarni medij ove društvene mreže.

Instagram je platforma koja Vam omogućuje da budete kreativni i na vizualni način predstavite svoje proizvode ili usluge. Iskoristite prednosti ove platforme  i osigurajte si nove kupce, korisnike i potrošače. 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM