Šta je kanibalizacija ključnih reči i kako je rešiti?
Kanibalizacija ključnih reči podrazumeva da na Vašoj web stranici postoji već broj istih ili sličnih sadržaja koji se mogu pojaviti u rezultatima pretraživanja za isti upit. Optimizacijom članaka za slične upite pretraživanja, mogu se umanjiti šanse za međusobno rangiranje.
Šta je kanibalizam ključnih reči?
Ako sadržaj na svojim stranicama obogaćujete sličnim ili istim rečima ili izrazima, rizikujete upravo to - kanibalizaciju ključnih reči. Tim postupkom sami sebi umanjujete šansu da se baš Vaša stranica pojavi u rezultatima pretraživanja jer će Google za određeni upit prikazati samo 1 ili 2 rezultata sa istog domena, osim u slučajevima domena visokog autoriteta gde bi mogao da prikaže najviše 3 rezultata.Kanibalizacijom se takmičite sami sa sobom za rangiranje na Google pretrazi.
Kako prepoznati kanibalizam ključnih reči?
Uz pomoć SEO analize možete doći do ključnih reči koje zapravo najviše prinose Vašoj web stranici, ali možete i samostalno pretražiti svoju web lokaciju sa nekom određenom ključnom reči koju smatrate da ste bi koristilo u više članaka i da bi moglo prikazati do nekoliko rezultata.
Kako rešiti kanibalizaciju ključnih reči?
-
INTERLINKOVI:
Pre toga, samo razmislite koji sadržaj Vam je važniji i prema njemu onda šaljite sve ostale sadržaje.
-
KOMBINOVANJE ČLANAKA:
Na kraju ćete jedan članak izbrisati, a drugi prilagoditi. Međutim, nemojte samo izbrisati članak nego ga pre toga preusmerite na tu novu stranicu.
Ako rešite ili poboljšate samo jedan deo ovog problema šanse za višim rangiranjem web stranice postaju veće. Pratite sadržaj koji pišete i s vremena na vreme proverite ključne reči koje želite najviše rangirati.
Blog meni
Google Ads - zadnji postovi