Kada slati newsletter?

Sudeći prema rezultatima istraživanja najbolji dan za slanje newslettera je utorak, dok je najbolje vrijeme za slanje newslettera između 09-11h ujutro. Newsletteri su savršen marketinški alat za direktnu komunikaciju nadolazećih događaja, akcija i posebnih ponuda.
Kada slati newsletter? Uz previše saveta, više niko ne zna tačan odgovor!

Ako je suditi prema istraživanjima, utorak je sigurno najbolji dan za slanje newslettera. Utorkom se najviše njih i otvori... ili ipak ne? 

Uz rame utorku stoji četvrtak! Sreda se takođe spominje u ovom kontekstu. Sreda u više izvora stoji kao drugi ili treći najbolji dan za slanje. 

Poslovni ciljevi različitih brendova, poduzeća i pojedinaca su različiti. Pa nije isto prodajete li last-minute aviokarte ili građevinski materijal. 

Vlasnik agencije za prodaju karata će najvjerojatnije subotom i nedjeljom zabilježiti najviše otvaranja, a upravo ti dani slove kao najlošiji dani za slanje e-mailova. 

S druge strane vlasnik trgovine s građevinskim materijalom će možda najbolje rezultate dobiti u večernjim satima kada ciljana publika dođe kući nakon posla. 

Ono što želimo reći je da je svatko drugačiji. Priroda svakog posla i specifične karakteristike različitih tržišta daju različite odgovore na pitanje iz naslova - kada slati newsletter?

Odgovor se nažalost nalazi u puno testiranja, učenju i za kraj još malo testiranja. Ako trebate pomoć u izradi newslettera i animiranju postojećih pretplatnika ili želite privući nove kupce slobodno nas kontaktirajte :)
 

Upoznajte svoje pretplatnike i povećajte stopu otvaranja newslettera


Upoznajte bolje svoje pretplatnike i dostavite im newslettere kojima neće moći odoleti.

Zapravo, to oni od vas i očekuju! Svaki se pretplatnik prijavio na vaš newsletter iz nekog odličnog razloga! On je neko ko želi čuti sve novosti vezane za vaše aktivnosti, želi znati sve o novim uslugama i proizvodima, želi obaviti shopping kod vas, surađivati s vama i učiti od vas.

Umesto da se vodite time ko je što rekao o garantirano najboljem vremenu za slanje newslettera, radije upoznajte svoje pretplatnike! Učite o njihovim navikama i krojite usluge prema njihovim željama i potrebama. 

Evo nekoliko primera kako specifičnosti ciljane grupe mijenjaju najbolje vreme za slanje newslettera:
 
Ako su vaša publika uglavnom mlađi ljudi, milenijalci, neko ko je naviknut na suživot s tehnologijom ili čak ne može funkcionirati bez nje, definitivno zaboravite “zabranu” slanja newslettera u noćnim satima. Za ovu ciljanu grupu noćni mailovi mogu biti pun pogodak.
Petak se generalno ne preporučuje za slanje newslettera. Petak je za većinu dan kojim završavaju radnu nedelju. A i u slučaju da rade u subotu, sumnjamo da će biti oduševljenim s posebnim ponudama najboljih laptopa. S druge strane, ako su vaša ciljana grupa uglavnom parti manijaci, a vi se baviti organiziranjem koncerata, pošaljite im newsletter u petak i recite ima koga i gde mogu slušati ovaj vikend.
Subota i nedjelja mogu biti idealno vreme za slanje newslettera mladim, zaposlenim i obrazovanim pojedincima koji trenutno nemaju ništa pametnog za raditi jer celi dan pada kiša, snijeg ili je jednostavno prehladno.
 

Niste zadovoljni stopom otvaranja vaših newslettera?


Loše stope otvaranja nisu povezane samo s vremenom slanja newslettera. Ako niste zadovoljni stopom otvaranja vaših “superzanimljivih” mailova obratite pažnju na ove detalje:
 
  • Subject line. Personalizirani naslov newslettera je najbolja je garancija otvaranja poslanog newslettera.Primamljiv naslov je vjerojatno bitniji i od samog teksta unutar maila. Napišite ga tako da primalac zna što se nalazi u mailu i kako mu to tačno može pomoći.
  • Previše mailova niko ne voli. Šaljete li previše mailova svojim pretplatnicima? Razmislite!
  • Responzivni newsletteri. Kako vaši mailovi izgledaju na ekran telefona? Možda je “polomljeni dizajn” u mobilnom formatu razlog vašeg nezadovoljstva.

Nadamo se da je ovaj kratki tekst bio informativan :) Ako bi nas nešto dodatno pitali, slobodno nam se javite jer nam je email marketing u malom prstu. :)

 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM