Kako da napravite koristan newsletter?

E-mail marketing postaje jedan od najvažnijih marketinških kanala. Newsletter je idealan kanal pomoću kojeg možete da dođete do velikog broja potencijalnih kupaca i stvorite prijateljsku vezu deleći sa njima informativne, edukativne pa i prodajne e-mail sadržaje. 



Sve popularniji način oglašavanja je oglašavanje putem newslettera jer se direktno cilja na potencijalnog klijenta prezentirajući mu konkretan proizvod. 

Isto tako:
  • slanjem newslettera ostajete u kontaktu sa kupcem/klijentom nakon što napusti vaš sajt
  • slanjem newslettera možete podsjetiti kupce/klijente na svoju ponudu proizvoda/usluga
  • newsletter je merljiv kanal komunikacije
  • newsletter šaljete onima koji to svojevoljno žele
Kako bi newsletter dao željeni rezultat važno je znati postaviti strukturu samog newslettera. Pitanje koje se ovdje postavlja je očigledno - kakav treba biti newsletter da dovede nove kupce i pomogne vam u ostvarivanju prihoda? 
  1.  Upoznajte svoju publiku.Kome šaljete newsletter? Mlađoj publici? Starijoj? Važno je znati kojim ćete se tonom obratiti svojoj publici i koji ćete im sadržaj slati. U protivnom ćete se morati suočiti sa mnogo odjava iz newsletter liste.
  2. Stvorite privlačan naslov newslettera Kratak i jasan. 77% e-mailova se otvara na mobilnim uređajima pa neka naslov bude unutar 50 znakova
    Ime pošiljaoca. Nikako nemojte da koristite adresu pošiljatelja “noreplay@firma.com “. Neka to bude vaš službeni e-mail.
    Recite što se nalazi u newsletteru. Ako je neko preuzeo eBook napišite naslov newslettera: “Vaš eBook vas čeka!”. Nudite li vikend akciju, napišite “Vikend akcija! Zaviri u našu ponudu”. Upotrebite glagole usmerene na akciju. Otvorite, pročitajte, saznajte, - sve su to glagoli koji će potaknuti čitaoce da kliknu na newsletter.
  3. Sadržaj newslettera mora biti kratak i jasan. Pokušajte da odolite želji da u jednom newsletteru čitaocima ponudite na desetke proizvoda. Radije:izaberite par proizvoda koje bi želeli da istaknete te nedelje za njihovu prezentaciju upotrijebite kvalitetne slike, bez opširnih opisa proizvoda koje čitatelji mogu pronaći na vašem sajtu istaknite benefite koje nudite (besplatna dostava, popusti...) uspeh leži u kvaliteti prezentacije ponude, a ne u kvantitetu proizvoda.
  4. Sadržaj mora biti točan i aktualan. U newsletteru ponudite proizvode koji su u ovom trenutku na akciji, a ne koji će biti tek za dve nedelje. Isto tako, pišete li blogove, pišite o temama koje su aktualne.
  5. Provjerite gramatiku. Ponekad nam se dese greškice, a da to ni ne primetimo. Ili primetimo? Hm… :) Preporučujemo da gramatiku sadržaja newslettera pregledate u besplatnom alatu za proveru grešaka ili dajte nekome da još jednom pročita celi sadržaj. 
  6. Dizajn newslettera neka bude što jednostavniji
Nekoliko opštih smernica:
  • ne koristite više od dva različita fonta
  • odaberite predložak newslettera koji ima responzivni dizajn
  • koristite više vizuala nego samog teksta
  • boje neka budu u skladu sa bojama na vašem sajtu.

E-mail marketing je sjajan način da ostanete u kontaktu s klijentima i kupcima, a ključ uspeha je u pravoj interakciji i na izgradnji pozitivnog odnosa. Treba li vam pomoć, slobodno nas kontaktirajte.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM