Kako pratiti trendove u digitalnom marketingu?

Digitalne marketing trendove možemo definisati kao određenu tendenciju kretanja digitalnog marketing tržišta u određenom smeru tijekom nekog određenog vremena. Oni se mogu odnositi na neko duže razdoblje ili mogu biti tzv. instant trendovi, primenjivani samo u kraćem razdoblju.

Neki od načina praćenja trendova su svakako proučavanje novih brošura, literature, čitanje blogova, takmičenje na raznim konferencijama, radionicama ali i korišćenje Google Trends alata.


Trendovi u digitalnom marketingu se mogu definisati kao kretanje tržišta u određenom smeru tokom određenog vremena.

U nastavku sledi detaljnije objašnjenje svakog od koraka za praćenje trendova u digitalnom marketingu:
 
  • Web, blogovi, forumi - putem čitanja online sadržaja možete pronaći mnogo praktičnih primera i objašnjenja vezanih za razne trendove.
  • Društvene mreže - ovaj deo se prvenstveno odnosi na tzv. following influencers, odnosno praćenje uticajnih ljudi u svetu digitalnog marketinga te na taj način iz prve ruke saznajete sve vezano uz novitete na marketing tržištu.
  • Aplikacije - korišćenje novih aplikacija odličan je način za praktično iskustvo sa trendovima u app tržištu.
  • Google Trends - alat koji vas obaveštava o novitetima i novim trendovima.
  • Printovani materijali - čitanje raznih članaka, brošura i ostale relevantne literature.
  • Radionice i konferencije - učestvovanje na raznim radionicama, seminarima i konferencijama može osvežiti vaše znanje o online marketingu i koji će vam dati nove ideje i pružiti uvid u trenutne i buduće trendove digitalnog marketinga.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM