Kako pratiti trendove u digitalnom marketingu?
Digitalne marketing trendove možemo definisati kao određenu tendenciju kretanja digitalnog marketing tržišta u određenom smeru tijekom nekog određenog vremena. Oni se mogu odnositi na neko duže razdoblje ili mogu biti tzv. instant trendovi, primenjivani samo u kraćem razdoblju.
Neki od načina praćenja trendova su svakako proučavanje novih brošura, literature, čitanje blogova, takmičenje na raznim konferencijama, radionicama ali i korišćenje Google Trends alata.
Trendovi u digitalnom marketingu se mogu definisati kao kretanje tržišta u određenom smeru tokom određenog vremena.
U nastavku sledi detaljnije objašnjenje svakog od koraka za praćenje trendova u digitalnom marketingu:
Neki od načina praćenja trendova su svakako proučavanje novih brošura, literature, čitanje blogova, takmičenje na raznim konferencijama, radionicama ali i korišćenje Google Trends alata.
Trendovi u digitalnom marketingu se mogu definisati kao kretanje tržišta u određenom smeru tokom određenog vremena.
U nastavku sledi detaljnije objašnjenje svakog od koraka za praćenje trendova u digitalnom marketingu:
- Web, blogovi, forumi - putem čitanja online sadržaja možete pronaći mnogo praktičnih primera i objašnjenja vezanih za razne trendove.
- Društvene mreže - ovaj deo se prvenstveno odnosi na tzv. following influencers, odnosno praćenje uticajnih ljudi u svetu digitalnog marketinga te na taj način iz prve ruke saznajete sve vezano uz novitete na marketing tržištu.
- Aplikacije - korišćenje novih aplikacija odličan je način za praktično iskustvo sa trendovima u app tržištu.
- Google Trends - alat koji vas obaveštava o novitetima i novim trendovima.
- Printovani materijali - čitanje raznih članaka, brošura i ostale relevantne literature.
- Radionice i konferencije - učestvovanje na raznim radionicama, seminarima i konferencijama može osvežiti vaše znanje o online marketingu i koji će vam dati nove ideje i pružiti uvid u trenutne i buduće trendove digitalnog marketinga.
Blog meni
Internet marketing - zadnji postovi