Šta je content marketing?

Content marketing podrazumeva konstantno kreiranje i distribuciju relevantnog sadržaja (content-a) na različitim kanalima sa ciljem privlačenja jasno definisane ciljne grupe. Konačna svrha content marketinga je izgradnja odnosa s kupcima i podsticanje prodaje na indirektan način. 
 
Ono što razlikuje content od oglašavanja je relevantnost i vrednost informacija za korisnike. Kvalitetan content pruža informacije koje interesuju korisnike, pa ih zbog toga oni svojevoljno čitaju, gledaju ili slušaju, dok kod oglasa to čine jer nemaju izbora. 
 
Nego šta uopšte znači sadržaj ili content? On može postojati u različitim oblicima, između ostalog i kao blog objave, infografike i e-knjige, a može se distribuisati putem web stranica, društvenih mreža i newslettera. Ovaj tekst koji upravo čitate takođe je jedan od primera content marketinga. 
 
Na šta uteče content marketing?
  • lakši pronalazak web stranice na pretraživačima,
  • veći autoritet domena,
  • povećanje saobraćaja i posetioca web stranice,
  • bolju reputacija brenda,
  • bolji odnos s kupcima,
  • niži troškovi i veći ROI u odnosu na tradicionalne marketinške tehnike.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM