Šta su KPI-evi u digitalnom marketingu

Key Performance Indicators, (KPI) predstavljaju Ključne pokazatelje uspešnosti poslovanja. Reč je o grupi metrika prema kojima ćete ocenjivati uspešnost vaših digitalnih kampanja. KPI-eve je potrebno odrediti, postaviti i pratiti.

KPI-evi moraju biti merljivi, pouzdani, relevantni, specifični i uporedivi. Osnovni zadatak KPI je da firma dostigne zacrtane ciljeve, odnosno da se bilo kakva odstupanja primete na vreme i uspešno planiraju i poduzmu adekvatne aktivnosti.

Koliko KPI-eva trebate imati zavisi o specifičnostima vašeg poslovanja i vašim ciljevima. Neki od najčešćih KPI-eva u digitalnom marketingu su:
 
  • Return on Investment (povrat ulaganja)
  • Conversion Rate (postotak konverzije)
  • Cost per Lead (cena po kontaktu/potencijalnom korisniku)
  • Revenue per Lead (prihod po leadu)
  • % prodaje od digitalnog marketing
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM